Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE IMUNOLOGIE TIP PATHFAST


Anunt de participare numarul 132925/07.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU CUDRICI, Tel. +40 262275904, Email: [email protected], Fax: +40 262275904, Adresa internet (URL): www.spitaljbm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE IMUNOLOGIE TIP PATHFAST
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DR. CONSTANTIN OPRIS-BAIA MARE, STR. GEORGE COSBUC NR. 31
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 439, 784RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Luna Aprilie 2012- Luna Decembrie 2012- valoarea estimata contractului: 359946 RON ;
-Luna Ianuarie 2013-luna Aprilie 2013- valoarea estimata contractului: 159976 RON ; Luna Mai 2013- Luna Decembrie 2013- valoarea estimata contractului: 359946 RON; Luna Ianuarie 2014-luna Aprilie 2014- valoarea estimata contractului: 159976 RON ;Luna Mai 2014- Luna Decembrie 2014- valoarea estimata contractului:
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINICaracteristici test cTnIPATHFAST cTnI este un test imunocnzimatic al troponiei I. Toate componenetele necesare efectuarii testului sunt amabalate intr-un cartus reactiv.Prin introducerea PATHFAST cTnI in aparatul de diagnosticare in vitro PATHFAST, cTnI este masurat cu precizie in 17 min.
Tehnologia de masurare este CLEIA- MAGTRATION.Continutul cutiei de teste- Cartuse cu reactive60 bucati pe cutieCartusul reactive contine 16 godeuri. Toate godeurile, in afara de godeul de proba (#1) si godeul de esantionare sunt acoperite cu sigilii de aluminiu avand imprimate coduri de bare pee le.
Toti reactivii pentru test sunt introdusi in fiecare godeu cu cartusul reactiv.- Solutii de calibrare incluse in cutie1. Calibrator 1 (CAL-1)Pentru 1, 0 ml x 2 fiole(liofilizat)2. Calibrator 2 (CAL-2)Pentru 1, 0 ml x 2 filoe(liofilizat)3. Diluant de calibrare1.0 ml x 4 sticlute(lichid)-CARD-ul de calibrareeste inclus in KitCaracteristici test D-DimerPATHFAST D-DimerPathfast D-Dimer este un test imunoenzimatic. Toate componentele necesare efectuarii testului ambulate intr-un cartus reactive. Prin introducerea PATHFAST D-Dimer in aparatul de diagnosticare in vitro PATHFAST, D-Dimer este masurat cu precizie in 17 min.
Tehnologia de masurare este CLEIA-MAGTRATION.Continutul cutiei de teste-Cartuse cu reactiv60 bucati pe cutieCartusul reactive contine 16 godeuri.Toate godeurile, in afara de godeul de proba (#1) si godeul de esantionare sunt acoperite cu sigilii de aluminiu avand imprimate coduri de bare pee le.
Toti reactivii pentru test sunt introdusi in fiecare godeu a cartusului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINIDenumire si metodaPrezentare Cantitate / an Cantitate/ 3 ani
CTnI-troponina60 bucati / cutie84252
-D-Dimer60 bucati / cutie48144
NT proBNP-peptid natriuretic 60 bucati pe cutie36108
Varfuri de reactie -96 mmcutie (5x42 buc)96288
Hartie termica
58 mm lungine si 30 mm diametrul10 role/cutie36108
Valoarea estimata fara TVA: 1, 439, 784RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Se solicita garantie de participare in valoare totala de 5220RON.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. -Se solicita garantie de buna executie de 3%, fara TVA, care se aplica pe valoarea contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.Cerinta nr. 3
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea 3.
Cerinta nr. 3
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea :
Dr. Pop Calin-Manager
As. Pr. Bozga Lucia ?Director de ingrijiri
Dr.Roman Dan-Medic primar medicina de urgenta
As.Pr.Szoke Stefan-As.Sef. UPUDr. Mercea Delia-Medic Primar Cardiolog0-Sef Sectie
As. Barboloviciu Gina ?As. Sef. Cardiologie
Ec. Ing. Maar Gabriela ?Sef Birou Achizitii Publice
Jr. Horgos Alize-Birou Legislativ
Ing. Nemes Romeo- Birou Achizitii Publice
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 5 din sectiunea 3Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.Sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Mostre: 1 bucata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2012 09:50
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2012 10:00
Locul: SALA DE CONSILIU A SPITALULUI (CAPELA)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATNI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta(Ca urmare a art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1) )
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC, NR.31, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430031, Romania, Tel. +42 62275340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer