Licitatie Publica - Contract de furnizare Reactivi de biochimie uscata analizor automat Vitros 250
Anunt de participare numarul 129414/31.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala: Str Gradinitei nr 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Ludovica Liliana Dogaru, Tel. 0232-763600, Email: [email protected], Fax: 0232-765060, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Reactivi de biochimie uscata analizor automat Vitros 250
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Pascani, strada Gradinitei nr.5, Pascani , jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de biochimie uscata analizor automat Vitros 250
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Reactiv pt.Glucoza VITROS 250Cutie cu 300 teste 28 cutii
2 Reactiv pt.Uree VITROS 250Cutie cu 300 teste 23 cutii
3.Reactiv pt.Creatinina VITROS 250Cutie cu 300 teste 15 cutii
4.Reactiv pt.Colesterol VITROS 250Cutie cu 300 teste5 cutii
5.Reactiv pt.Trigliceride VITROS 250Cutie cu 300 teste2 cutii
6.Reactiv pt.HDL-Colesterol VITROS 250Cutie cu 300 teste3 cutii
7.Reactiv pt.Acid Uric VITROS 250Cutie cu 300 teste2 cutii
8.Reactiv pt.Proteine Totale VITROS 250Cutie cu 250 teste9 cutii
9.Reactiv pt.TGP(ALT) VITROS 250Cutie cu 300 teste 23 cutii
10.Reactiv pt.TGO (AST) VITROS 250cutie cu 300 teste 20 cutii
11.Reactiv pt.Fosfataza alcalina(ALP)VITROS 250 Cutie cu 300 teste 4 cutii
12.Reactiv pt.Fosfor VITROS 250Cutie cu 300 teste1 cutii
13.Reactiv pt.Calciu VITROS 250Cutie cu 300 teste5 cutii
14.Reactiv pt.Fier VITROS 250Cutie cu 300 teste3 cutii
15 Reactiv pt.Magneziu VITROS 250Cutie cu 300 teste3 cutii
16.Reactiv pt.Gama GT VITROS 250Cutie cu 250 teste4 cutii
17.Reactiv pt.Bilirubina Totala VITROS 250 Cutie cu 300 teste5 cutii
18.Reactiv pt.Bilirubina Directa VITROS 250 Cutie cu 300 teste3 cutii
19 Reactiv pt.Amilaza VITROS 250Cutie cu 300 teste3 cutii
20 Reactiv pt.LDH (lactat de hidrogenoza)VITROS 250 Cutie cu 250 teste 7 cutii
21 Reactiv pt.Creatin -Kinaza VITROS 2507 Cutie cu 300 teste6 cutii
22 Sodiu (Na) ( ISE) VITROS 250Cutie cu 250 teste9 cutii
23 Potasiu (K) (ISE)VITROS 250Cutie cu 250 teste9 cutii
24 Clor (Cl) (ISE) VITROS 250Cutie cu 250 teste4 cutii
25 Dioxid de carbon (ECO2) Rezerva alcalina VITROS 250 Cutie cu 300 teste 10 cutii
Valoarea estimata fara TVA: 133, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie -5% din valoarea fara TVA a contractului, Garantia de participare conform documentatiei de atribuire este-1340 lei (informatii suplimentare pe fiecare lot) .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri propriiprovenitedin contracteleincheiate cu CAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 12A)Declaratie privindcalitatea de participant la procedura (Formular nr. 12C)
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este resident, valabile si in termen la data deschiderii ofertelor)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. 12B)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (in baza Ordinului 314/2010 emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice - privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Cometului
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Autorizatie de functionare /altele echivalente a ofertantului .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa informatii generale
2.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori , perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei cerificari /confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
3.Certificat privind asigurarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2008 al ofertantului , eliberat de un organism de certificare acreditat.
4.Cerificat de conformitate(EC) ? Directiva 98/79/EC privind dispozitivele medicale de diagnostic in vitro, eliberat de un organism de certificare acreditat - pentru produse.5.Declaratie de conformitate CE.
6.Informatii referitoare la personal -formularul 12 I7.Informatii referitoare la dotarea tehnica ? formularul 12 H8.Recomandari din partea altor beneficiarireferitor la comportarea reactivilor pesistemele VITROS(una sau mai multe ).
9 Fisa /fise de informatii privind experienta in livrarea catre spitale de reactivi similari celor solicitati (unul sau mai multe contracte).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala: strada Gradinitei , nr. 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel. 0232/71.86.06, Fax: 0232/765060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 15:55