Licitatie Publica - Contract de furnizare reactivi de laborator
Anunt de participare numarul 135078/27.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU
Adresa postala: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Livia Hasegan, Tel. +40 269230260, Email: [email protected], Fax: +40 269230045, Adresa internet (URL): www.pediatriesibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul spitalului, Sibiu- Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 698, 414 si 1, 200, 894RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Functie de necesarul spitalului si de fondurile existente cu aceasta destinatie, trimestrial sau anual ? conform specificatiilor la fiecare lot din caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de reactivi de laborator necesari Laboratorului de Analize Medicale si Compartimentului de Primire Urgente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reactivi de laborator ? 10 loturi - detalii in anexa B - "Informatii privind loturile"
Valoarea estimata fara TVA: intre 698, 414 si 1, 200, 894RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea cumulata a garantiei de participare, pe toate loturile, este de 12.014 lei. Cuantumul garantiilor de participare pentru fiecare lot in parte ? in Anexa B ?Informatii privind loturile?Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de depunere a garantiei de participare ? conform art; 86 al. 1 din HG nr. 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 7; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246Garantia de participare, indiferent de forma de constituire, se va prezenta in forma scanata pe SEAP, cu semnatura electronica, conform art. 17 al. 3 din HG nr. 1660/2006.In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite, in original, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178. Oferta neinsotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa, in conditiile art. 33 al.3 lit b din Hg nr. 925/2006. Ofertantii vor depune garantiile de participare in cuantumul solicitat pentru fiecare lot. In cazul in care se depun oferte pentru mai multe loturi sau pentru toate loturile, garantia de participare poate sa insumeze garantiile de participare aferente loturilor pentru care se depun ofertele. Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 87 din HG nr. 925/2006 precum si ale art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.- Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 9; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246;d)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 al 3 din HG nr. 925/2006, asa cum a fost modificat prin HG nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180din OUG nr. 36/2006- completare Formular 1.Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181din OUG nr. 36/2006 ? completareFormular 2;Documentul solicitat pentruneincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? completare Formular 3. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? completare Formular 4. Persoane cu functii de decizie in cadrul acestei proceduri: a) Consiliul de Administratie al spitalului - membri: Dr. Budescu Gabriel, Ec. Viorica Bandescu, Prof. Univ. Dr. Ing. Dan Maniu Duse, Dr. Iurian Sorin Ioan, Dr. Grigore Camelia, Dr. Farcasanu Rodica, As. Mihai Dorian Stefanescu. Consiliul de Administratie al spitalului ? membrisupleanti: Ec. Ranga Dorina, Ec. Pascalau Diana, Prof. Univ. Dr. Tita Ovidiu, Dr. Raceala Motoc Stanca Maria, Dr. Novac Maria, Prof. Dr. Pereanu Dorel, As. Pirnoiu Dan.b) Manager- Ec. Mihut Alexandru; Comisia de evaluare: Director Medical-Prof.Dr.Neamtu Mihai-Leonida; Director Financiar Contabil ? Ec. Bogazi Maria; Hasegan Livia ; Cons. Jr. Cozac Alina- Mihaela, Chim. Pr. Mihut Melaniea, As. Ghirisan CodrutaInlocuitori membri comisia de evaluare, daca este cazul : Ing. Dipl. Ghirisan Mircea, Chim. Popa Carmen, Badea Vasilica, Viviana Prodea.Comisia de testare a mostrelor : Chim. Mihut Melaniea, Chim. Popa Carmen, Dr. Nora Silaghy, As. Fiastru Maria. Inlocuitori, daca este cazul: Dr. Hila Mirela, Dr. Grigore Camelia, As. Muntean Diana, As. Pop Lucica.
In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestui certificat.
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 5 - In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestei declaratii.
6. Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - completare Formular 6.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP ? dupa un document in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului 509/2011. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.Ofertantii clasati pe primele locuri / loturi, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, au obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP ? dupa un document in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau client privati.
2. Mostre
Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 / 2008 sau echivalent pentru furnizor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C.O. LABORATOR1/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2012 14:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc / lot au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici a unei noi oferte / lotul respectiv. Daca si dupa aceasta reofertare se inregistreaza preturi egale, se va solicita o noua reofertare prin intermediul SEAP. Daca si dupa aceasta a doua reofertare se inregistreaza preturi egale, se va declara castigator operatorul economic care s-a angajat prin propunerea tehnica sa faca livrarea in cel mai scurt timp.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC din cadrul SPITALULUI CLINIC DE PEDIATRIE
Adresa postala: Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel. +40 269230260, Email: [email protected], Fax: +40 269230045, Adresa internet (URL): www.pediatriesibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 17:25