Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare reactivi de laborator (pachet reactivi biochimie umeda)


Anunt de participare numarul 121709/21.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI NEGRESTI
Adresa postala:  STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Localitatea:  Negresti, Cod postal:  735200, Romania, Punct(e) de contact:  BACIU SORIN, Tel. 0235457679, Email:  [email protected], Fax:  0235457679, Adresa internet (URL):  www.negresti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii ale administratiilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA RETELEIDE STRAZIURBANEIN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Negresti, localitatea Negresti, judetulVaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITAREA RETELEIDE STRAZIURBANEIN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITAREA RETELEIDE STRAZIURBANEIN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 24, 368, 487RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 480.000 LEI. SE SOLICITA GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA 2. BUGET DE STAT 3. BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie de neincadrare la art.181 din OUG 34/2006, Certificate Constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre stat si locale, Certificat Constatator emis de ORC, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa informati generale ofertant2.Bilanturi contabile aferente ultimilor 3 ani fiscali (2008, 2009 si 2010) vizate si inregistrate de organele competente cu anexele: Contul de profit si pierderi si date informative;3.Prezentarea unei scrisori de bonitate bancara, sau alte instrumente financiare, care sa demonstreze ca ofertantul are disponibilitati financiare sau acces la linii de credite de cel putin 3.000.000 lei, pentru o perioada de 6 luni incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Raportul auditorilor pentru situatiile financiare aferente anilor financiari 2008, 2009, 2010, sau pe perioada de la infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) aniin domeniul de activiate aferent contractului: min.48.000.000 leiLichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mare de 90 % pentru anul financiar 2010.Prezentarea asigurarii unei disponibilitati financiare pentru sustinerealucrarii in valoare de 3.000.000 lei o perioada de 6 luni incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
2. Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine statie de preparare mixturi sfaltice (daca este cazul).
3.Contract de furnizare mixturi asfaltice pentru cantitatea prevazuta in oferta (daca este cazul).
4. Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare mixturi sfaltice (daca este cazul).
5.Fisa tehnica a statiei de preparare mixturi asfaltice proprii sau cea a furnizorului de mixturi asfaltice, precum si adresa unde este amplasata statia.
6. Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine statie de preparare betoane de ciment (daca este cazul).
7. Contract de furnizare betoane de ciment pentru cantitatea prevazuta in oferta (daca este cazul).
8. Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare betoane de ciment (daca este cazul).
9. Copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate, Contractul de prestare / colaborare cu un laborator autorizat .
10. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani, 11. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in realizarea de lucrari ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit
12. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si Informatii referitoare la personalul de conducere.
13.Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice.
14. CV- urile in original. Acestea vor purta numele si prenumeleclar, semnatura in original a persoanei respective
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesareOfertantul va face dovada ca poate asigura necesarul de mixturi asfaltice din statii proprii de preparare a mixturilor asfaltice sau din contracte cu furnizori de mixturi asfaltice.Ofertantul va face dovada ca poate asigura necesarul de betoane de ciment din statii proprii de preparare a betonului de ciment sau din contracte cu furnizori de betoane, pentru cantitatea necesara, preparate in statii corespunzatoare tehnic.Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare / colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani, Se vor prezenta copie dupa minim un contract incheiat, de natura si complexitatea lucrarilor ofertate al carei valoare sa fie de minim: 24.000.000 leiOfertantul va trebui sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Personalul de conducere pentru realizare investitiei va fi :1.Sef santier - inginer specialitate drumuri si poduri cu experienta minim 5 ani;2.Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor si podurilor, cu experienta minim 5 ani;3.Specialist topo ? atestat ANCPI, cu experienta minim 3 ani;4.Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul ?Produse pentru constructii?5.Coordonator protectia muncii atestat si autorizat de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de executie
10%
Descriere: Termenul minim 12 luni
3.
garantia acordata lucrarii
10%
Descriere: Termen de garantie, minim 60 luni
4.
Propunerea Tehnica
25%
Descriere: Intocmirea instructiunilor de lucru
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2011 11:00
Locul: Primaria Orasului Negresti, judetul Vaslui, str. N. Balcescu, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere? Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana? Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luari la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Negresti
Adresa postala:  str. N. Balcescu nr. 1, Localitatea:  Negresti, Cod postal:  735200, Romania, Tel. 0235 457 679, Email:  [email protected], Fax:  0235 457 679, Adresa internet (URL):  www.negresti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2011 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer