Licitatie Publica - Contract de furnizare reactivi laborator cu punere la dispozitie a aparatului
Anunt de participare numarul 58550/15.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0510 BUCURESTI
Adresa postala: strada Roma nr.32-34 sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011774, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA BLEOTU, Tel.0212314880, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0212314880
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare reactivi laborator cu punere la dispozitie a aparatului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Unitatii Militare 0510 din str.Roma , nr.32-34 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 229, 222 si 1, 968, 985RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: conform documentatiei de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare reactivi laborator clinic, cu punere la dispozitie a aparatului pentru reactivi de biochimie , la sediul U.M 0510 din str, Roma, nr.32-34 , sector 1 Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496300-0 - Reactivi chimici (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de reactivi laborator sunt prevazute inn anexele nr.1 si 2 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 229, 222 si 1, 968, 985RON
II.2.2) Optiuni
Da
Furnizarea maximal va fifunctie de nivelul creditelor alocate
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare =4600lei ; Garantia de buna executie = 10% din valoarea angajata a contractului , fara TVA , cu scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare alocate in anul 2008 si decontari cu CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea grupului de operatori economici. Se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006b)Cerificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip , eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), in termen de valabilitate.Cazier fiscal al ofertantului emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, in termen de valabilitate.
c) Pentru persoanele juridice romane : Certificat Constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
d) Pentru persoanele juridice straine : Documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generale care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2005-2007)
b) Bilantul contabil intocmit la 31.12.2007 , in copie , vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani
b) Autorizatia de livrare eliberata de producatorul sau importatorul produselor ofertate
c) Documente privind certificarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va efectua in numerar la casieria autoritatii contractante de la data achizitionarii documentatiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2008 13:00
Locul: La sediul autoritatii contractante din str.Roma , nr.32-34, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic sau responsabilul cu probleme juridice
Adresa postala: Str.Roma , nr.32-34 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011774, Romania, Tel.021.231.48.80, Fax: 021.231.48.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 10:01