Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare reactivi pentru transfuzie


Anunt de participare numarul 118254/31.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala:  PRAHOVEI NR. 1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440192, Romania, Punct(e) de contact:  CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. 0261-727259, Email:  [email protected], Fax:  0261-727259, Adresa internet (URL):  www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare reactivi pentru transfuzie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Satu Mare, strada Prahovei nr. 1, Spitalul Judetean de Urgenta , magazie
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 406, 980 si 455, 904RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
frunizarea de reactivi pentru transfuzie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696100-6 - Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 loturi :
- lotul 1 contine 7 produse , cantitatile minime si maxime se gasesc in caietul de sarcini;
-lotul 2 contine 4 produse, cantitatile minime si maxime se gasesc in caietul de sarcini;
Valoarea estimata fara TVA: intre 406, 980 si 455, 904RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente , garantie de participare lotul 1- 4000 lei, lotul 2- 600 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri lunare alocate de la Casa de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- sunt cerinte obligatorii pentru toate loturilepentru care se depune oferta dar , se depun intr-un singur exemplar:
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;
5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
este cerinta obligatorie pentru toate loturilepentru care se depune oferta dar , se depune intr-un singur exemplar:
- Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte obligatorii pentru fiecare lot in parte conform caietului de sarcni . Se prezintapentru fiecare lot pentru care se depune oferta:
- Autorizatie de livrare eliberata de producator pentru produsele ofertate ;
- Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa certifice ca, furnizorulsi/sau producatorul, a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO, EN, TUV sau echivalent ;
- Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii,
- Declaratii de conformitate (CE) sau autorizatii -din care sa rezulte ca produselesunt in conformitate cu standardele europene;
- Informatii privind subcontractantii- daca e cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3823/17.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2011 10:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta, Satu Mare, strada Parahovei , nr. 1 , sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinte a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achiziti Publice
Adresa postala:  Strada Prahovei nr. 1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440192, Romania, Tel. 0261-769000, Email:  [email protected], Fax:  0261-727347, Adresa internet (URL):  www. spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2011 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer