Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 105021 | 105980 | 10697 | 107760 | 108250 | 108392 | 108d | 109028 | 109249 | 109274 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare reactivi-sedimente urinare, cu punere la dispozitie, cu titlu gratuit a aparatului.


Anunt de participare numarul 138801/12.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0510 BUCURESTI
Adresa postala: strada Roma nr.32-34 sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011774, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA BLEOTU, NEAGU GEORGETA, STANCIU ANDREEA, Tel. +40 212314880, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212314880, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare reactivi-sedimente urinare, cu punere la dispozitie, cu titlu gratuit a aparatului.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str.Roma, nr.32-34, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000 si 1, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Prima etapa: de la atrib. ctr-31.12.2012 val: 10000 ron; urmatoarele etape: anual 2013-2015 in limita maxima - 990000 ron
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare reactivi laborator clinic ? ?Sedimente urinare? cu punere la dispozitie, cu titlu gratuit, a aparatului la sediul achizitorului din Str. Roma, nr. 32-34, sector 1, Bucuresti.Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru, pe o perioada de 4 ani (2012-2015), in urma aplicarii procedurii de licitatie deschisa cu faza finala electronica, cu un operator economic pentru intregul lot de reactivi, atribuind ulterior contracte subsecvente operatorului economic castigator, pentru cantitatea necesara autoritatii contractante in limita maxima stipulata.
Contractele subsecvente vor fi atribuite fara reluarea competitiei si se vor incheia in baza pretului in euro din acordul cadru, pretul in lei stabilindu-se la cursul euro din data atribuirii contractului subsecvent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696700-2 - Reactivi pentru urologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare reactivi laborator clinic ? ?Sedimente urinare? cu punere la dispozitie, cu titlu gratuit, a aparatului
Cantitatile minime si maxime estimate ce pot fi solicitate pe durata acordului cadru precum si cantitatile estimate ce fac obiectul primului contract subsecvent (2012) sunt prezentate in Anexa 3, respectiv Anexa 1 a Caietului de sarcini.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a primului contract subsecvent (2012), iar valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea estimata globala a tuturor contractelor subsecvente posibil a fi incheiate pe toata perioada acordului cadru (2012-2015).
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000 si 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 20.000 ron. Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin.1 si 5 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87 alin.1 din H.G. 925/2006. Garantia se exprima in lei si va fi valabila 100 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament, aceasta se va vira in contul: RO69TREZ7015005XXX000121 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10% (5% in cazul in care operatorul economic odata cu depunerea ofertei prezinta documente conform prevederilor Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, care dovedesc incadrarea in categoria IMM) din valoarea angajata a acestuia, fara TVA.Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art.89-90 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.In cazul in care ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a retine garantia de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si bugetul asigurarilor de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind eligibilitatea Formular 12A
2.Dovada privind neincadrare in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 Formular 12B
3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din din O.U.G. nr.34/2006 . Persoanele din cadrul autoriatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribui precum si persoanele care semneaza/aproba documente in legatura cu procedura de atribuire: Tanasescu Ioana, Bleotu Silvia, Neagu Georgeta, Sontea Irina, Stanciu Andreea, Malciolu Elena, Gheorghita Mihaela, Herteg Luminita, Barbu Aurelia, Petrescu Silvia, Petrescu Constanta, Marin Mihaela, Todoran Adrian Formular 12E
4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular 12C
5.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participarela procedura cu oferta independenta Formular 12D
6. Cazierul fiscal din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in acesta, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
7.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general ) pentru persoane juridice din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentelese vordepune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Pentru persoane juridice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori aparatenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentelese vordepune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic, cu mentiunea ca in cazul in care firma va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.
2.Documente din care sa rezulte ca reactivii ofertati sunt autorizati de Ministerul Sanatatii pentru a fi utilizati in reteaua sanitara, aflate in termen de valabilitate la data licitatiei.Copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente.
Certificate privind standarde de asigurare a calitatii mediului din seriaISO14000 sau certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
pretul;preturi noi prez. in cadrul licit. el.; nr particip. la licit. el.;licit. el. va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 zi http: //www.e-licitatie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, pe baza de imputernicire scrisa si copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc ce obtin preturi egale: pentru departajare, autoritatea contractanta poate solicita retransmiterea de noi oferte in plic inchis si sigilat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 0510 Bucuresti ? Compartimentul Juridic
Adresa postala: str. Roma, nr.32-34, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011774, Romania, Tel. +40 212314880, Fax: +40 212314880
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer