Licitatie Publica - Contract de furnizare rechizite
Anunt de participare numarul 4336/05.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Iudit Imre, Tel.021-332 28 16, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021-332 21 83, Adresa internet (URL): www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Teritoriala Somes-Cris a ANIF RA
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu 18, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Tel.0259-417 509, In atentia: Biroul Licitatii, Ing. Iudit Imre, Email: [email protected], Fax: 0259-416 061
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Teritoriala Somes-Cris a ANIF RA
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu 18, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Tel.0259-417 509, In atentia: Biroul Licitatii, Ing. Iudit Imre, Email: [email protected], Fax: 0259-416 061
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Teritoriala Somes-Cris a ANIF RA
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu 18, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Tel.0259-417 509, In atentia: Biroul Licitatii, Ing. Iudit Imre, Email: [email protected], Fax: 0259-416 061
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de servicii anexe agriculturii; gradinarit peisagistic (arhitectura peisagistica)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare rechizite
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala Teritoriala Somes-Cris a ANIF-RA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare rechizite, consumabile de birou si tipizate imprimate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28522300-0 - Articole de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat si fonduri proprii, plata facturii fara TVA se va face in termen de 15 zile lucratoare de la emiterea acesteia.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligib.
-Decl. privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006
-Certif. ANAF pt. pers. jur. priv. indepl. oblig. exigibile de plata a imp. si taxelor catre stat, precum si a contrib. pt asig. sociale de stat la data 31.03.2007
-Certif. fiscal priv. plata imp. si taxelor locale.Pers. jur./fiz. romane:
-Certif. Const. emis de ORC de pe langa C.C.I.N. sau terit.
-Certif. de inmatric. la Camera de ComertPers. jur./fizice straine:
-Doc. care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta dpdv profesional;
-Se vor prez. toate certif. si form. solic. in Fisa de date a achiz. si trebuie sa fie emise de org. similare din tara resp.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 120.000 RON sau 35.294 EURO.
-Bilantul contabil din anul precedent, 31.12.2006
-Bilantul contabil la data de 31.12.2005, vizat de organele competente in domeniu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 120.000 RON sau 35.294 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. privind calit. de particip. la procedura
-Decl. privind lista princ. livrari de prod. in ultimii 3 ani
-Se va prezenta Autorizatia de furnizare a produselor
-Decl. privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere
-Doc. emise de org. acreditate, care confirma certif. sist. cal. (ISO 9001)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2007 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2007 10:00
Locul: Sucursala Teritoriala Somes-Cris a ANIF-RA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Dinicu Golescu 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-311 80 90, Fax: 021-311 80 95
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2007 16:03