Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare rechizite scolare pt elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din judetul Iasi


Anunt de participare numarul 137409/14.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUD IASI
Adresa postala: Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700117, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU LIPSA, Tel. +40 232268014, Email: [email protected], Fax: +40 232267705, Adresa internet (URL): www.isjiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare rechizite scolare pt elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul de carte al ISJ Iasi, Str. Codrescu, Nr. 6, Mun. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor furniza rechizite scolare pentru elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din judetul Iasi, astfel:
- Numar pachete pentru clasa pregatitoare: 4.388buc.
- Numar pachete pentru clasa I: 5.141 buc.
- Numar pachete pentru clasele a II-a ? a IV-a: 17.210 buc.
- Numar pachete pentru clasele a V-a ? a VII-a: 17.809 buc.
- Numar pachete pentru clasa a VIII-a: 5.326 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor furniza rechizite scolare pentru elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din judetul Iasi, astfel:
- Numar pachete pentru clasa pregatitoare: 4.388buc.
- Numar pachete pentru clasa I: 5.141 buc.
- Numar pachete pentru clasele a II-a ? a IV-a: 17.210 buc.
- Numar pachete pentru clasele a V-a ? a VII-a: 17.809 buc.
- Numar pachete pentru clasa a VIII-a: 5.326 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 098, 810RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 20000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul RO50 TREZ 4065 003X XX00 0229, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, ; C.I.F. 4701614, pana la data deschiderii ofertelor. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea (fara T.V.A.) a contractului. Garantie de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Se completeaza o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu modelul din capitolul Formulare ? original.Declaratia va fi insotita de certificate constatatoare (in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila) pentru indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inaintea datei depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente ? perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea existenta in cuprinsul certificatelor) astfel: ? Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele;? Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c)1, d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prezentat in capitolul Formulare (model prevazut si in anexa Ordinului ANRMAP nr. 314/2010).Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta declaratie trebuie completat de fiecare membru al grupului.4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. Art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta declaratie trebuie completat de fiecare membru al grupului. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt Camelia Gavrila, Adriana Aftanase, Catalin Rotaru, Ovidiu Lipsa, Simona-Eugenia Pintea, Corneliu-Constantin Ilie, Ion Creanga.5. Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta ?Declaratia privind subcontractantii? din capitolul Formulare, completat de catre contractant si de toti subcontractantii.Se va prezenta o descriere a modului in care contractantul principal va monitoriza si conduce subcontractanti pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractate. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului2. Persoane juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea Fisei de informatii generale (in conformitate cu modelul din capitolul Formulare).
Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (exclusiv anul in curs) trebuie sa fie de cel putin: 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea ?Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? si a unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/cantitati, dupa caz, in conformitate cu modelelor din capitolul Formulare. Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei similare prin prezentarea cel putin a unui contract de furnizare de produse similare (se vor prezenta copii ale informatiilor relevante din contract) a carui valoare sa fie de cel putin: 1.000.000 lei fara TVA.
Fiecare contract de experienta similara va fi insotit de o recomandare scrisa a beneficiarului in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Ofertantii vor prezenta o lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului (conform modelului prezentat in capitolul Formulare ? original). Se vor prezenta informatii relevante referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
Oferta va fi insotita de cate o mostra pentru fiecare pachet de rechizite scolare cu toate produsele solicitate. Pachetele prezentate vor trebui sa fie prezentate individual, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini (clasa pregatitoare, clasa I-a, clasele a II-a ? a IV-a, clasele a V-a ? a VII-a, clasa a VIII-a) si sa contina integral cantitatile solicitate pentru fiecare dintre ele.
Se vor prezenta copii dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Durata Licitatiei electronice - o singura runda ? 1 zi (24ore). Elementul ofertei care va face obiectul contractului respectiv de ofertare: pretul total fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7097/26.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2012 10:00
Locul: ISJ Iasi, Str. Nicolae Balcescu, Nr. 26, Mun. Iasi, Jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentanti ai ofertantilor care trebuie sa prezinte imputernicire din partea persoanei autorizate sa reprezinte ofertantul la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractantava solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In solicitare se vor mentiona data, locul si ora la care se vor deschide noile oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ Iasi - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu, Nr. 26, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700117, Romania, Tel. +40 232268014, Email: [email protected], Fax: +40 232267705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2012 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer