Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE RECIPIENTE DE STOCARE AZOT LICHID
Anunt de participare numarul 16318/29.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA BOTOSANI
Adresa postala: CALEA NATIONALA NR.81, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710052, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ACHITEI, Tel.0231514262, Email: [email protected], Fax: 0231511316, Adresa internet (URL): www.dadrbt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE RECIPIENTE DE STOCARE AZOT LICHID
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea pentru ameliorare si reproductie in zootehnie, Botosani, str. Aleea Albina nr.9
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare recipiente stocare azot lichid, dupa cum urmeaza: 1buc tanc pentru stocat azot lichid - capacitate 1000l, inclusiv montare; 57buc containere stocare azot lichid-capacitate minim 20l
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28210000-7 - Cisterne, rezervoare, containere si cuve metalice sub presiune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1buc tanc pentru stocat azot lichid - capacitate 1000l, inclusiv montare; 57buc containere stocare azot lichid-capacitate minim 20l
Valoarea estimata fara TVA: 261, 345RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare=5000lei cu scrisoare de garantie bancara, cu OP sau cu numerar, la casieria DADR. GArantia de buna executie a contractului = 5% din vqaloarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantul va prezenta obligatoriu : certificare europeana sector criogenic; autorizatii ISCIR; autorizarea de livrare a produsului; fisa de probe si teste efctuate inainte de livrare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/OUG34/2006; certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului; certificat emis de autoritatile locale privind plata obligatiilor catre bugetul local; decalratie pe propria raspundere privind obligatii neachitate catre MADR; copie legalizata certificat de inregistrare (CUI); certificat emis de ORC privind starea de lichidare, faliment, actionariatul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de bonitate financiara; fortmularul 4 - fisa de informatii generale; copie dupa bilantul contabil aferent anului 2005 si 2006 astfel cum au fost depuse la organele fiscale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nivel minim al cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani = 270.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele livrari; declaratie privind personalul; lista cu principalele dotari pt. asigurarea service-ului; lista privind utilajele
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea dovezii pentru incheierea in ultimii 3 ani a cel putin un contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare (recipiente stocare azot lichid) si a avut o valoare mai mare sau egala cu 200.000lei, fara TVA. Se va prezenta copia contractului si dovada livrarii produselor aferente respectivului contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2007 13:00
Locul: Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Botosani, CAlea Natinala nr. 81
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza imputernicirii scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia Consiliului pentru Solutionarea Contestatiilor poate fi atacata cu plangere, in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR Botosani - compartiment juridic
Adresa postala: Calea Nationala nr.81, Localitatea: Botosani, Cod postal: 7110038, Romania, Tel.0231514262, Email: [email protected], Fax: 0231511316, Adresa internet (URL): www.dadrbt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2007 11:27