Licitatie Publica - Contract de furnizare "SCURTA CU MESADA SI GULER"
Anunt de participare numarul 4992/14.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Florin Popa, Tel.021.232.26.40, In atentia: Serviciului Programe Logistice si Achizitii, Email: [email protected], Fax: 2332017
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Directia Management Logistic
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania, Punct(e) de contact: D.M.L - Serviciul Programe Logistice si Achizitii, In atentia: Grosu Elena
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare "SCURTA CU MESADA SI GULER"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 0333 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are in vedere furnizarea unei cantitati de 31.700 buc - Scurta cu mesada si guler, din care "cu guler caracul pentru barbati" - 275 buc, "cu guler nutriet pentru barbati" - 31.048 buc, "cu guler caracul pentru femei" - 6 buc, "cu guler nutriet pentru femei" - 371 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18410000-6 - Imbracaminte speciala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
31.700 buc - Scurta cu mesada si guler
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 500, 000 si 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 102.395 lei. Garantia de buna executie, se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic, pentru a demonstra ca nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere jurdiciare sau alte documente echivalente emise de catre autoritati competente din tara respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru evidentierea capacitatii economico-financiare, operatorii economici vor prezenta urmatoarele documente: cifra medie de afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani, in lei si euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima privind capacitatea economica si financiara pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de min. 20.478.500lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este prezentarea Listei cuprinzand principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care trebuie sa contina informatii despre: un contract de furnizare, care a avut ca obiect livrarea cantitatii de cel putin 6.340 buc. produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2007 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, pe baza de solicitare scrisa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2007 09:00
Locul: Directia Management Logistic a IGSU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentat al ofertantilor pe baza de mandat (imputernicire) de participare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: b-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: sos. Oltenitei nr. 110-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in max. 10 zile de la comunicarea unui act/decizie a autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios si Administrativ
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2007 13:24