Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare seringi 10 si 20 ml


Anunt de participare numarul 101572/04.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala:  Str Gradinitei nr 5, Localitatea:  Pascani, Cod postal:  705200, Romania, Punct(e) de contact:  Ludovica Liliana Dogaru, Tel. 0232-763600, Email:  [email protected], Fax:  0232-765060, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare seringi 10 si 20 ml
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Pascani, str. Gradinitei, nr. 5, cod postal 705200, jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare seringi de 10 si 20 ml, cu ac
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 90.000 buc seringi 10 ml, cu ac
- 10.000 buc seringi 20 ml, cu ac
Valoarea estimata fara TVA: 17, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie - 5 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii provenite din contractele incheiate cu CAS Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In situatia in care oferta este depusa de un grup de operatori economici acestia au obligatia de a prezenta contractul de asociere legalizat, pana la data depunerii ofertelor in SEAP.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 12A)Declaratie privindcalitatea de participant la procedura (Formular nr. 12C)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. 12B)Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este resident, valabile si in termen la data deschiderii ofertelor).
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Cometului
Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului
Autorizatie de functionare/altele echivalente pt. producator/distribuitorAutorizatie de distributie (comercializare) de la producator, daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la 30.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? formularul 12 DCertificat privind asigurarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2000al producatorului, eliberat de un organism de certificare acreditat.
Certificat privind asigurarea sistemului de management al calitatiipentru produse medicale conformISO 13485:2003 al producatorului, eliberat de un organism de certificare acreditat.
Cerificat de conformitate al producatorului (EC) ? directiva 93/42/EEC cu toate modificarile si completarile ulterioare, eliberat de un organism de certificare acreditat - pentru produsele din import.
Declaratie de conformitate CE.
Informatii referitoare la personal -formularul 12 IInformatii referitoare la dotarea tehnica ? formularul 12 HSe vor completa si depune formularele de mai sus si se vor prezenta :
1. specificatie tehnica/standard de firma/fisa tehnica; buletine de analiza/rapoarte de incercare/ certificate de omologare;
2.declaratie de conformitate EC;
3.alte documente relevante ale producatorului/ distribuitorului
Informatiile din propunerea tehnica trebuie sa permita identificarea cu usurinta a corespondentei cu specificatiile tehnice minime solicitate in Caietul de Sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2010 18:00
Locul: ONLINE pe site-ul operatorului SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor prezenta pe site-ul SEAP toate documentele solicitate in documentatia de atribuire, in forma scanata lizibila. Ofertele se pot depune pentru unul sau mai multe loturi. Ofertelevor fi insotite de cate doua mostre din fiecare produs, din care : -omostra pentru testare ;
-omostra martor care se va pastra pe toata durata contractului.Acestea vor fi indentificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs pentru procedura de cerere de oferte din data de____________________ pentru achizitia de__________________________ organizata de SPITALUL MUNICIPAL PASCANI?.Mostrele trebuie sa respecte intocmai specificatiile tehnice din caietul de sarcini. Ele se vor depune la secretariatul autoritatii contractante situat in str. Gradinitei, nr. 5, loc. Pascani, jud. Iasi, cod postal 705200, direct sau prin posta, in zilele lucratoare, intre orele 08.00 ? 16.00, cu confirmare de primire, panala data de 25.06.2010 orele 15.00.Produsele ce vor fi livrate ulterior, pe toata durata contractului de furnizare, trebuie sa fie identice cu acestea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala:  str. Gradinitei, nr. 5, Localitatea:  Pascani, Cod postal:  705200, Romania, Tel. 0232/71.86.06, Fax:  0232/76.50.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2010 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer