Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare seringi


Anunt de participare numarul 93603/29.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala: Str Gradinitei nr 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Ludovica Liliana Dogaru, Tel.0232-763600, Email: [email protected], Fax: 0232-765060, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare seringi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Pascani, str. Gradinitei, nr. 5, cod postal 705200, jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Seringi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Seringi -7 loturi-10.000 buc seringi 1 ml, cu ac, pentru insulina
-110.000 buc seringi 22, 5 ml, cu ac 23G
-140.000 buc seringi 5 ml, cu ac-100.000 buc seringi 10 ml, cu ac
-10.000 buc seringi 20 ml, cu ac
-1.300 buc seringi 50 ml, cu ac, pentru injectomat
-1.000 buc seringi 100 ml, tip Guyon, pentru irigatii
Valoarea estimata fara TVA: 62, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii provenite din contractele incheiate cu CAS Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In situatia in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, acestia au obligatia de a prezenta contractul de ascociere legalizat pana la data deschiderii ofertelor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 12A);
Declaratie privindcalitatea de participant la procedura (Formular nr. 12C);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. 12B);Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este resident, valabile si in termen la data deschiderii ofertelor);
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Cometului ;
Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului ;
Autorizatie de functionare/altele echivalente pt. producator/distribuitor ;Autorizatie de distributie (comercializare) de la producator, daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la 30.06.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale ;
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani formularul 12 D ;Certificat privind asigurarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2000al producatorului, eliberat de un organism de certificare acreditat;
Certificat privind asigurarea sistemului de management al calitatiipentru produse medicale conformISO 13485:2003 al producatorului, eliberat de un organism de certificare acreditat;
Cerificat de conformitate al producatorului (EC) directiva 93/42/EEC, eliberat de un organism de certificare acreditat - pentru produsele din import;
Declaratie de conformitate CE ;
Informatii referitoare la personal -formularul 12 I ;
Informatii referitoare la dotarea tehnica formularul 12 H .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2010 18:00
Locul: ONLINE pe site-ul operatorului SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantul va prezenta pe site-ul SEAP toate documentele solicitate in documentatia de atribuire, in forma scanata lizibila.Oferta se poate depune pentru unul sau mai multe loturi.Ofertava fi insotita de cate doua mostre din fiecare produs, din care : -omostra pentru testare ;
-omostra martor care se va pastra pe toata durata contractului.Acestea vor fi indentificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma Mostra de produs pentru procedura de cerere de oferte din data de____________________ pentru achizitia de__________________________ organizata de SPITALUL MUNICIPAL PASCANI.Mostrele trebuie sa respecte intocmai specificatiile tehnice din caietul de sarcini si se vor depune la sediul autoritatii contractantepana la data de 22.02.2010 orele 15.00. Produsele ce vor fi livrate ulterior, pe toata durata contractului de furnizare, trebuie sa fie identice cu acestea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala: str. Gradinitei, nr. 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232/71.86.06, Fax: 0232/765060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2010 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer