Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE SERINGI


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
114.285 RON

Castigatorul Licitatiei: PANSIPROD MEDICAL S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 18392/08.09.2007
Informatii anunt de participare asociat 9912
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: IOANA-CRISTINA POJAR, Tel.0264/592771, Email: [email protected], Fax: 0264/590235
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE SERINGI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA CENTRALA STR. VICTOR BABES NR. 43, CLUJ-NAPOCA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE SERINGI
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
114, 285.22RON TVA inclus(19%)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
62
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S35-042618din20.02.2007
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2007/S113-139282din15.06.2007
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 15426 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE SERINGI
V.1) Data atribuirii contractului 7/31/2007
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PANSIPROD MEDICAL S.R.L.
Adresa postala: Filipestii de Padure, str. Principala, nr. 941, Localitatea: Filipestii de Padure, Cod postal: 107245, Romania, Tel.021 668.40.85
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 950480.37 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 18882.33 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 15428 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE SERINGI
V.1) Data atribuirii contractului 7/31/2007
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SANPRODMED S.R.L.
Adresa postala: INTR. GLUCOZEI NR. 37-39, BLOC TRONSON II, AP. BIROU 16, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023828, Romania, Tel.021/ 242.44.77, Email: [email protected], [email protected]; [email protected], Fax: 021/ 242.24.26; 243.05.88, Adresa internet (URL): www.sanprodmed.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 950480.37 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 681.51 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 15429 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE SERINGI
V.1) Data atribuirii contractului 7/31/2007
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Sanevit 2003 S.A.
Adresa postala: str. Petru Rares nr. 129, Localitatea: Arad, Cod postal: 310210, Romania, Tel.0257-255614, 0257-276949, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257-251653, 0257-276260
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 950480.37 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 18150.83 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 15427 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE SERINGI
V.1) Data atribuirii contractului 7/31/2007
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
B.BRAUN MEDICAL S.R.L.
Adresa postala: Str. Louis Pasteur nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300264, Romania, Tel.0256284905, Email: [email protected];[email protected];[email protected], Fax: 0256284907, Adresa internet (URL): www.bbraun.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 950480.37 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 25489.80 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 15430 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE SERINGI
V.1) Data atribuirii contractului 7/31/2007
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEHNOMED SERVICE S.R.L.
Adresa postala: STR. UNIRII, BL. 9 B, AP. 1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Tel.0238719697, Email: [email protected], Fax: 0238719697
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 950480.37 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 51080.75 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected]
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR. CLINICILOR 3-5, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400006, Romania, Tel.0264/592771, Email: [email protected], Fax: 0264/592771
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2007 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer