Licitatie Publica - Contract de furnizare seringi
Valoarea Contractului:
57.025 RON
Castigatorul Licitatiei: PANSIPROD MEDICAL S.R.L.
57.025 RON
Castigatorul Licitatiei: PANSIPROD MEDICAL S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 93618/20.05.2010
Informatii anunt de participare asociat 84070
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala: Str Gradinitei nr 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Ludovica Liliana Dogaru, Tel. 0232-763600, Email: [email protected], Fax: 0232-765060, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare seringi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Pascani, str. Gradinitei, nr. 5, cod postal 705200, jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Seringi
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
57, 025RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 3449 Denumirea: furnizare seringi 1 ml, 50 ml si 100 ml tip Guyon
V.1) Data atribuirii contractului 3/26/2010
V.2) Numarul de oferte primite 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PANSIPROD MEDICAL S.R.L.
Adresa postala: Filipestii de Padure, str. Principala, nr. 941, Localitatea: Filipestii de Padure, Cod postal: 107245, Romania, Tel. 021 668.40.85
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 13050.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 8425.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 8
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 6, 7
Contract nr: 3448 Denumirea: furnizare seringi 2-2, 5 ml si 5 ml, cu ac
V.1) Data atribuirii contractului 3/26/2010
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Superfood Company S.R.L.
Adresa postala: Str.Izlazului nr.3, Comuna Pantelimon, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Tel. 021/3520168, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021/3520161, 021/3520164, Adresa internet (URL): www.superfood.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 30000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 30300.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 8
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2, 3
Contract nr: 3447 Denumirea: furnizare seringi 10 ml si 20 ml, cu ac
V.1) Data atribuirii contractului 3/26/2010
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
A&A MEDICAL S.R.L.
Adresa postala: Str. Savinesti, nr.2 Et.1, cam 8-15 si Parter Intrarea A sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Tel. 0213322185, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3307690
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 19600.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 18300.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 8
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4, 5
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantii vor prezenta pe site-ul SEAP toate documentele solicitate in documentatia de atribuire, in forma scanata lizibila.Ofertava fi insotita de cate doua mostre din fiecare produs, din care : -omostra pentru testare ;
-omostra martor care se va pastra pe toata durata contractului.Acestea vor fi indentificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma „Mostra de produs pentru procedura de cerere de oferte din data de____________________ pentru achizitia de__________________________ organizata de SPITALUL MUNICIPAL PASCANI".Mostrele trebuie sa respecte intocmai specificatiile tehnice din caietul de sarcini si se vor depune la sediul autoritatii contractantepana la data de 22.02.2010 orele 15.00. Produsele ce vor fi livrate ulterior, pe toata durata contractului de furnizare, trebuie sa fie identice cu acestea.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala: str. Gradinitei, nr. 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel. 0232/71.86.06, Fax: 0232/76.50.60
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 13:48