Licitatie Publica - Contract de furnizare servere si echipamente conexe (rack, echipament de retea, unitati de stocare, accesorii)
Anunt de participare numarul 108865/04.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL NATIONAL PENTRU CURRICULUM SI EVALUARE IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
Adresa postala: Str. General Berthelot, nr. 26, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Moldoveanu Luca, Tel. 0213144411, Email: [email protected], Fax: 0213103207, Adresa internet (URL): www.cneceip.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare servere si echipamente conexe (rack, echipament de retea, unitati de stocare, accesorii)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante(CNEE): Bucuresti, str.G-ral Berthelot, nr.26, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, montare, instalate si punere in functiune severe si echipamente conexe (rack, echipament de retea, unitati de stocare si accesorii) .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
39173000-5-Unitati de stocare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 loturi, pentru fiecare proiect cate un lot, conform caiet de sarcini.
Lotul nr.1-proiect ID 21086, Lotul nr.2-proiect ID 31536, Lotul nr.3-proiect ID 25088
Valoarea estimata fara TVA: 519, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.10.2010 pana la 30.11.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare loturi: 1 = 6586 lei, 2 = 3200 lei, 3 = 600 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractelor;
-garantie buna ex.in cuantum de 5% din valoarea contractelor fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, contracte de finantare proiecte POS DRU : ID 21086, ID 31536, ID 25088.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
2-Certificat fiscal de la Directia Taxe si Impozite;
3-Certificat atestare fiscala de la Administratia fiscala;
4-Certificat constatator eliberat de O.R.C;
5-Certificat de inregistrare fiscala;
6-Autorizare de livrare a produselor, de la producator.
7-Declaratie privind calitatea de participant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale(declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
-bilantul contabil la 31.12.2009;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani;
-formulare experienta similara, conform fisei de date a achizitiei;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani;
-declaratie subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2010 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante mentionat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
o persoana imputernicita de agentul economic.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiecte POS DRU : ID 21086, ID 31536, ID 25088.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str.Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 021-3195180, Fax: 021-3195176, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul National de Evaluare si Examinare- la Consilierul Juridic al Proiectului
Adresa postala: str.G-ral Berthelot, nr.26, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010168, Romania, Tel. 021-3144411, Fax: 021-3103207, Adresa internet (URL): www.cnceip.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 16:25