Licitatie Publica - Contract de furnizare servere si echipamente conexe (RACK echipament de retea, unitati de stocare, accesorii) pentru proiecte
Anunt de participare numarul 113532/28.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul National de Evaluare si Examinare
Adresa postala: str. G-ral Berthelot, nr. 26, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Luca Moldoveanu, Tel. 0213144411, Email: [email protected], Fax: 0213103207, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare servere si echipamente conexe (RACK echipament de retea, unitati de stocare, accesorii) pentru proiecte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante:
Bucuresti, str.G-ral Berthelot, nr.26, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare, montare, instalare si punere in functiuneservere si echipamente conexe (RACK echipament de retea, unitati de stocare, accesorii) pentru proiecte POSDRU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
39173000-5-Unitati de stocare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 loturi, pentru fiecare proiect cate un lot, conform caiet de sarcini.
Lotul nr. 1- proiect ID 21086, Lotul nr.2- proiect ID31536, Lotul nr.3- proiect ID25088
Valoarea estimata fara TVA: 382, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare pe loturi: 1= 4180 lei; 2= 2960 lei; 3= 500 lei, reprezentand 2% din val. estimata a contractelor. Garantia de buna ex. in cuantum de 5% din val. contractelor fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, contracte de finantare POSDRU : ID21086, ID31536, ID25088;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
-certificat fiscal taxe si impozite locale;
-certificat atestare fiscala plata obligatiilor la bugetul general consolidat;
-certificat constatator;
-certificat de inregistrare fiscala;
-autorizare pentru comercializarea produselor care fac obiectul contractului;
-documente care sa ateste organizarea activitatii de service servere;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-declaratie subcontractanti;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri(fisa de informatii generale);
-bilantul contabil la 31.12.2009;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind principalele livrari de produse;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat;
-declaratie privind utilajele, instalatiilesi echipamentele tehnice;
-formular experienta similara;
-recomandare beneficiari;
-certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
30%
Descriere:
3.
termen livrare
5%
Descriere:
4.
garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2011 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiecte POSDRU : ID21086, ID31536, ID25088
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Centrul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel-cale de atac
Adresa postala: str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 021-3195180, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul National de Evaluare si Examinare - la Consilierul Juridic al proiectului
Adresa postala: str.G-ral Berthelot, nr.26, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. 021-3144411, Adresa internet (URL): www.cnceip.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2010 11:35