Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare servicii - analize laborator


Anunt de participare numarul 1434/09.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE GASTROENTEROLOGIE SI HEPATOLOGIE IASI
Adresa postala: IASI, BULEVARDUL INDEPENDENTEI, NR.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel.(+4)-0232-267500, In atentia: Economist: Babei Amelia, Email: [email protected], Fax: (+4)-0232-267500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare servicii - analize laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Sediul Institutului de Gastroenterologie si Hepatologie Iasi, B-dul Independentei, nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 200, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare servicii analize laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85148000-8 - Servicii de analize medicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Analize laborator
Valoarea estimata fara TVA: 7, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantia de buna executie- cuantum 5% din valoarea totala 2.Garantia de participare- cuantum 1% din valoarea totala
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia pentru a depune candidatura comuna, dar in cazul in care vor fi desemnati castigatori, sunt nevoiti sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii au obligatia de a prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata 3.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii au obligatia de a prezenta urmatoarele documente: 1. Bilant contabil la data 30.06.20062. Informatii privind Cifra de Afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii au obligatia de prezenta documentele solicitate in documentati de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
40%
Descriere:
2.
servicii post-vanzare
20%
Descriere:
3.
caracteristici tehnice
20%
Descriere:
4.
caracteristici privind calitatea
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la casieria unitatii sau in contul RO42TREZ4065041XXX000704 deschis la Trezoreria Iasi.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2007 10:00
Locul: Sediul Institutului de Gastroenterologie si Hepatologie, Bulevardul Independentei, nr.1, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4)-021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)-021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.(+4)-0232-260600, Fax: (+4)-0232-217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatorul are obligatia sa depuna contestatia in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Institutului de Gastroenterologie si Hepatologie Iasi
Adresa postala: Bulevardul Independentei, nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel.(+4)-0232-267500, Email: [email protected], Fax: (+4)-0232-267500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2007 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer