Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare si distributie cartuse de toner


Anunt de participare numarul 47906/26.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel.021 3139575, In atentia: Adrian Albu, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare si distributie cartuse de toner
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Rectorat, Sediile Facultatilor, Colegiilor, Centrelor de cercetare, caminelor, cantinelor Universitatii din Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cartuse de toner de diferite tipuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartuse de toner diferite tipuri
Valoarea estimata fara TVA: 126, 944RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: lot 1:130RON;lot 2:80RON;lot 3:300 RON;lot 4:280 RON;lot 5:80 RON;lot 6:200 RON;Garante de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget, venituri, cercetare, autofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, operatorii economici vor incheia contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitateaCerinta minima: completarea Formularului 1.
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat .Cerinta minima:
- prezentarea Certificatului de Atestare Fiscalaeliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
- prezentarea Certificatului de atestate fiscalaprivind impozitele si taxele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil2. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: ultimul bilant contabil, inregistrat si vizat de catre organele competente.Cerinta minima: se completeaza Formularul 2-fisa informatii generale ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servficii similareefectuate in ultimii 3 ani
2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
3. Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul
4. Autorizare de livrare a produselor emisa de producator.
5) Standarde de asigurarea calitatii
6. Prezentare mostre
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: - completarea Formularului 3- Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea livrarilor..- se vor prezenta minim 3 recomandari din partea unor beneficiari de produse similare in original.Cerinta minima: se completeaza o declaratie privind resursele echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa aiba si sa demonstreze capacitatea tehnica de a livra produsele ofertate in maxim 2 zile de comanda ferma.Cerinta minima: se completeaza o declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu de angajati in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate.Cerinta minima: ofertantul va prezenta autorizatie de la producator pentru livrarea produselor, formularul 8 din sectiunea III, completata de toti producatorii produselor pe care le oferteazaCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii (cerinta mimima: furnizorul si producatorul sa fie certificat ISO 9001). sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare.Cerinta minima: Ofertantul va prezenta la sedinta de deschidere cate o mostra din fiecare produs pentru pozitiile din Caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini poate fi achizitionat de la Biroul Achizitii din cadrul Rectoratului Universitatii din Bucuresti, Bd.Mihail Kogalniceanu 36-46
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2008 11:00
Locul: Universitatea din Bucuresti, Bd. Mihail Kogalniceanu nr. 36-46, sector 5, Bucuresti, Sala Senatului,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104642, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei Nr.107-111, Sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041804, Romania, Tel.3223377, Fax: 3221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa, Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel.307.73.70, Fax: 314.89.73
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2008 18:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer