Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare si distributie monitoare, switch-uri si UPS-uri


Anunt de participare numarul 44103/20.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel.021 3139575, In atentia: ec. Adrian Albu, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare si distributie monitoare, switch-uri si UPS-uri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Rectoratului Universitatii din Bucuresti si sediile facultatilor sale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Monitoare de 17", 19" si de 22", switch-uri de 8, 16, 24 si 48 de porturi, UPS-uri de 500, 1000, 3000 si 6000 VA, conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33195100-4 - Monitoare (Rev.1)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.1)
32423000-4-Noduri de retea (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Monitoare de 17" - 30 buc, 19" - 50 buc si de 22" - 30 buc, switch-uri de 8 porturi - 20 buc, 16 porturi - 30 buc, 24 porturi - 15 buc si 48 de porturi - 10 buc, UPS-uri de 500 VA - 50 buc, 1000VA - 50 buc, 3000 - 10 buc si 6000 VA - 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 308, 368.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 6000 leiGarantie de buna executie = 5 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget, Venituri, Cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, ofertantii vor incheia contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formularul 1)
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ( Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele locale)
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant Contabil
Informatii privind Cifra de Afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul bilant contabil, inregistrat si vizat de catre organele competenteFormularul 2 - Fisa informatii generale ofertant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.5 Recomandari.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice.
Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul.
Standarde de Asigurarea Calitatii, ISO 9001 sau echivalent la producator si la ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 3 - Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea livrarilorMinim 5 recomandari in original din partea unor beneficiari de produse similareDeclaratie privind resursele si echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu de angajati in ultimele 12 luni, asigurarea cu personalul de specialitateProducatorul sa fie certificat ISO 9001 si furnizorul sa fie certificat ISO 9001 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se va ridica de la Serviciul Aprovizionare iar suma de 50lei se va achita la casieria UB.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2008 13:00
Locul: Rectoratul Universitatii din Bucuresti, Bd.Mihail Kogalniceanu 36-46, Sala Senatului.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti impuiterniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.42, Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei Nr.107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041804, Romania, Tel.322.33.77, Fax: 322.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa, Directia Juridica
Adresa postala: Bd.Mihail Kogalniceanu 36-46, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel.307.73.70, Fax: 314.89.73, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2008 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer