Licitatie Publica - Contract de furnizare si distributie produse de papetarie si birotica
Anunt de participare numarul 42933/07.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel.021 3139575, In atentia: ec. Adrian Albu, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare si distributie produse de papetarie si birotica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Rectoratului Universitatii din Bucuresti si al facultatilor sale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare si distributie produse de papetarie si birotica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192700-8 - Papetarie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire 131 produse (cantitatile se afla in documentatia de atribuire)
Valoarea estimata fara TVA: 123, 646EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 9100lei.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi 5 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget, venituri proprii, cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, ofertantii vor incheia contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul registrului comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil.
Fisa informatii generale ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare ca suma de 1.400.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea livrarilor; - 5 recomandari; Declaratie privind resursele tenice; Declaratie privind personalul de specialitate; ISO 9001 sau echivalent la furnizor. Mostre pentru toate produsele.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim 5 recomandari.2.Ofertantul va face dovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a unui contract de produse similare in valoare de minim 457.000lei (nu se vor cumula contracte).2.1Minim 10 masini pentru distributie.2.2Minim 10 soferi angajati pentru distributie, sau contract cu o societate de distributie in perioada de valabilitate (din care sa reiasa dovada detinerii a minim 10 masini si a minim 10 soferi).ISO 9001 sau echivalent la furnizor.3. Mostre pentru toate produsele.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Biroul Aprovizionare al Universitatii din Bucuresti, luni-joi orele 09.00-15.00, vineri 9-13.Contravaloare se achita la Casieria Universitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 11:00
Locul: Rectoratul Universitatii, B-dul Mihail Kogalniceanu, 36-46, Bucuresti, Sala Senatului.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.42, Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei Nr.107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.322.33.77, Fax: 322.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa, Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel.307.73.70, Fax: 314.89.73, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2008 14:25