Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare si montaj dispozitive de toaleta si role igienice pt grupurile sanitare


Anunt de participare numarul 66945/23.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Loreta Liliana Licht, Tel.0212080414, In atentia: Gheorghe Balteanu, Email: [email protected], Fax: 0212080403, Adresa internet (URL): www.apps.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Str. Moliere nr. 6-8 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: R.A. A.P.P.S., Tel.021.208.04.24, In atentia: Gheorghe Balteanu, Email: [email protected], Fax: 021.208.04.03, Adresa internet (URL): www.apps.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare si montaj dispozitive de toaleta si role igienice pt grupurile sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: R.A. A.P.P.S. Str. Moliere nr. 6-8 Sector 1 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare dispozitive de toaleta igienice, inclusiv montajul acestora - 1012 bucati precum si a unui numar de role igienice care sa asigure 1600000 utilizatori / folii igienice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44411000-4 - Articole sanitare (Rev.2)
19521000-4-Produse din polistiren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1012 bucati dispozitive de toaleta igienice si 1600000 folii igienice
Valoarea estimata fara TVA: 910, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare valabila 60 de zile de 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse proprii proprii ale regiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, regia opteaza pt aplicarea art. 78 alin.3 b), coroborat cu art. 43 din O.U.G. nr. 34/2006, privind achizitiile publice, actualizata.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In baza legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, in cadrul prezentei achizitii, R.A. A.P.P.S. opteaza pt aplicarea prevederilor art. 78 alin.3 lit. b) cu modificarile ulterioare. In baza art. 43 din O.U.G. nr. 34/2006, privind achizitiile publice, actualizata, autoritatea contractanta impune ca participarea la procedura de atribuire sa fie permisa numai unor ateliere protejate sau acelor ofertanti care se angajeaza sa indeplineasca contractul in contextul unor programe de angajare protejata, in cadrul carora majoritate angajatilor implicati sunt persoane cu dizabilitati.
Declaratie de eligibilitate, Declaratie art. 181, Declaratie calitate participant, Certificat constatator Registrul Comertului pt pers juridice romane, sau autorizatie de functionare pt pers fizice, sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare/apartenenta dpv profesional pt persoane juridice/fizice straine, Autorizatie de functionare ca unitate protejata emisa de ANPH (copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007, Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, Certificate impozite si taxe la 30.09.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea de catre operatorul economic ofertant a unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani de minim 700.000 lei pt domeniul supus licitatiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani; Experienta similara; Prezentarea autorizatiei de comercializare emisa de producator (copie legalizata)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta ca experienta similara minim 3 contracte de furnizare de produse similare din care minim un contract sa aiba valoarea minima de 300.000 lei (iniclusiv TVA) si 3 recomandari de la beneficiarii contractelor de produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
Contractul va fi executat exclusiv in cadrul unor programe de ocuparea fortei de munca protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria R.A. A.P.P.S. Str. Moliere nr. 6-8 Sector 1 Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2008 11:00
Locul: Sediul R.A. A.P.P.S. Str. Moliere nr. 6-8 Sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, cu imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, conform art. 272 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. A.P.P.S. Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Moliere nr. 6-8 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel.021.208.04.24, Fax: 021.208.04.03, Adresa internet (URL): www.apps.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2008 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer