Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare si montare echipamente de fluide medicale si climatizare pentru Clinica Oro Maxilo Faciala, Pavilion B si unitatea de primire urgente - SMURD


Anunt de participare numarul 139094/25.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: Amelia Creanga, Tel. +40 232267706, Email: [email protected], Fax: +40 232267706, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare si montare echipamente de fluide medicale si climatizare pentru Clinica Oro Maxilo Faciala, Pavilion B si unitatea de primire urgente - SMURD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sf. Spiridon Iasi, B-dul Independentei, nr. 1, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare si montare- Echipamente de fluide medicale si climatizare pentru Clinica Oro Maxilo, Pavilion B si Unitatea de primire urgente - SMURD.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33157810-6 - Instalatie de oxigenoterapie (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Echipamente de fluide medicale si climatizare pentru Clinica Oro Maxilo Faciala, Pavilion B;Lot 2 - Echipamente de fluide medicale si climatizare pentruUnitatea de primire urgente - SMURD.Contractul presupune furnizarea de echipamente tehnologice -de fluide medicale side climatizare) si montarea lor.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 329, 949RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata fara tva valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Cuantumul gar particip este prevazut pt fiecare lot in parte in anexa 2B.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante -original si se va intocmi respectand modelul prevazut in sectiunea formulare, b)ordin de plata in contul autoritatii contractanta in contul de garantii al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta " Sfantul Spiridon" Iasi , respectiv RO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi -in copie, c) plata in numerar la casieria autoritatii contractante conform prevederilor legale in copie . Dovada constituirii garantiei de participare de prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse cf art. 33, alin. 3, lit b) din HG 925/2006.Cf art.278^1 din OUG 34/2006, in conditiile formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, AC va retine contestatorului din gr de part in raport cu val estim a fiecarui lot pe care a participat ofertantul urmatoarele sume : a)intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare; b)intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei ; c)intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei ? inclusiv 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei ; d)intre 42.000.001 lei si 420.000.000 lei inclusiv ? 11.760 lei + 0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei ; e) intre 420.000.001 lei si 4.200.000.000 lei inclusiv 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.0001 lei ; f)peste 4.200.000.001 lei ? 19.320 lei + 0, 00001% din ceea ce depaseste 4.200.000.001 lei . Garant de buna exec se constit printr-un instr de garantare emis in cdt legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari si este de 2% din val fara TVA a ctr.Daca val gar de buna exec este redusa, aut contrac are dreptul de a accepta constit acesteia prin dep la casierie a unor sume in numerar.Daca part convin, gar de buna exec se poate constitui si prin retineri succ. din sumele dat pentru fact partiale.In acest caz contract are oblig de a deschide un cont la dispoz aut contract, la o banca agreata de ambele parti.Suma init care se depune de catre contract in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret ctr.Pe parcursul indepl contract, aut contract urmeaza sa alimenteze acest cont prin retin succes din sumele dat si cuvenite contract pana la concurenta sumei stabil drept gar de buna execut in doc. Aut contract va dispune ca banca sa instiinteze contract despre varsamantul efectuat, precum si despre destinat lui.Contul este purtator de dobanda in favoarea contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat-Venituri proprii Ministerul Sanatatii (accize).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din Sectiunea Formulare. ? in original ;Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.Camelia Bogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Sef Clinica Chirurgie OMF - Prof. Dr. Eugenia Popescu, Sef UPU-SMURD-Conf.Dr. Diana Cimpoesu, Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica Vicol, ing. Ioan Chirvase.Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. Cerinta nr.1 Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Cerinta nr. 2 Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii, care atesta dreptul de a importa, depozita si distribui echipamente de fluide medicale - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" valabila la data limita de depunere a ofertei, dovada avizarii unitatii pentru activitati de procurare/comercializare, activitati de detinere (depozitare)/manipulare, livrare /transport sub contract, a echipamente de fluide medicale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului? se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata fara TVA a contractului x 2 astfel: pentru lotul I? 1.531.286 lei si pentru lotul II- 1.128.612 lei; Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
Pentru operatorii economici care au cifra de afaceri exprimata in valuta, data pt care se determina echivalenta leu/euro: curs BNR valabil la data publicarii anuntului de participare in SEAP.
Cerinta nr. 2 fisa de informatii generale. Se va completa si depune, in original, in conformitate cu Formularul B2 din sectiunea formulare .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Se va completa si depune, in original, in conformitate cu formularul C1 si anexa la formularul C1 din sectiunea Formulare.Se vor anexa un numar de max.3 recomandari emise de beneficiari la care se face referire in Formularul C1, in copie.
Cerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare - in original
Cerinta nr. 3 Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - in original
Cerinta nr 4 recomandari/ document constatator din partea altor beneficiari, se solicita prezentarea a cel putin unei recomandari / document constatator din partea altor beneficiari; Se vor depune recomandari/documente constatatoare din partea altor beneficiari - cel putin unul. In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr.5 certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata prin referire la specificatii sau standarde relevante cf. art.188(1) lit. d din Oug 34/2006
Cerinta nr. 1 se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate conform standardului ISO 9001 sau echivalente ale acestuia pentru furnizor - original, copie legalizata sau copie conform cu originalul Nu se accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primi certificarea)
Cerinta nr.2 se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de management conform standardului ISO 13485 ?Dispozitive medicale" - original, copie legalizata sau copie conform cu originalul . Nu se accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primi certificarea).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40673/28.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2012 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante - B-dul Independentei, nr. 1, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatori economici in nume propriu sau reprezentanti autorizati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Termenul de plata este de pana la 90 zile calendaristice de la data emiterii facturii. In cazul in care se constata ca exista oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Datelede depunere ale propunerilor financiare si a sedintei de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre comisia de evaluare. Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: - in termen de 7 zile de la data deschiderii procedurii - evaluarea propunerilor tehnice - in termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii- evaluarea propunerilor financiare - in termen de 18 zile de la data deschiderii procedurii - intocmirea raportului procedurii si comunicarea rezultatului procedurii de achizitie. ATENTIE: In cazul in care furnizorul: - nu-si mentine pretul pe toata perioada de valabilitate a contractului - nu isi indeplineste sau isi indeplineste defectuos obligatiile contractuale anterioare incheiate cu autoritatea contractanta, atunci autoritatea contractanta isi rezerva dreptul: - de a emite document constatator negativ, in baza art.97^1 din HG 925/2006 - de a exclude din procedurile viitoare ofertantul pentru care autoritatea contractanta a emis document constatator negativ, in baza art.181 lit.c^1 din OUG 34/2006.Termenul de garantie al produselor: - cel putin 24 de luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sfantul Spiridon Iasi
Adresa postala: B-dul Independentei, nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 232267706, Email: [email protected], Fax: +40 232267706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2012 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer