Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare si montare echipamente de fluide medicale si climatizare pentru Clinica Oro Maxilo Faciala, Pavilion B si unitatea de primire urgente - SMURD


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.329.750 RON

Castigatorul Licitatiei: X-Lab Solutions S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 139094/09.01.2013
Informatii anunt de participare asociat 132425
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: Amelia Creanga, Tel. +40 232267706, Email: [email protected], Fax: +40 232267706, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare si montare echipamente de fluide medicale si climatizare pentru Clinica Oro Maxilo Faciala, Pavilion B si unitatea de primire urgente - SMURD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sf. Spiridon Iasi, B-dul Independentei, nr. 1, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare si montare- Echipamente de fluide medicale si climatizare pentru Clinica Oro Maxilo, Pavilion B si Unitatea de primire urgente - SMURD.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33157810-6 - Instalatie de oxigenoterapie (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 329, 749.69RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40673/28.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S186-305750din27.09.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 54025 Denumirea: Furnizare si montare echipamente de climatizare-fluide medicale pt Clinica OroMaxilo Faciala si UPU
V.1) Data atribuirii contractului 27.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
X-Lab Solutions S.R.L.
Adresa postala: Calea Manastur nr. 70, BLOC E5, SC 2, AP 30, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 041432, Romania, Tel. +40 213327631, Email: [email protected], Fax: +40 213327633, Adresa internet (URL): www.xlab.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1329949.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1329749.69 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
V.6) Lista de Loturi
2, 1
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Termenul de plata este de pana la 90 zile calendaristice de la data emiterii facturii. In cazul in care se constata ca exista oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Datelede depunere ale propunerilor financiare si a sedintei de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre comisia de evaluare. Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: - in termen de 7 zile de la data deschiderii procedurii - evaluarea propunerilor tehnice - in termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii- evaluarea propunerilor financiare - in termen de 18 zile de la data deschiderii procedurii - intocmirea raportului procedurii si comunicarea rezultatului procedurii de achizitie. ATENTIE: In cazul in care furnizorul: - nu-si mentine pretul pe toata perioada de valabilitate a contractului - nu isi indeplineste sau isi indeplineste defectuos obligatiile contractuale anterioare incheiate cu autoritatea contractanta, atunci autoritatea contractanta isi rezerva dreptul: - de a emite document constatator negativ, in baza art.97^1 din HG 925/2006 - de a exclude din procedurile viitoare ofertantul pentru care autoritatea contractanta a emis document constatator negativ, in baza art.181 lit.c^1 din OUG 34/2006.Termenul de garantie al produselor: - cel putin 24 de luni.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sfantul Spiridon Iasi
Adresa postala: B-dul Independentei, nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 232267706, Email: [email protected], Fax: +40 232267706
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2013 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer