Licitatie Publica - Contract de furnizare si transport betoane
Anunt de participare numarul 148465/11.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: strada Basarabiei nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel. +40 733336684, In atentia: Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: strada Basarabiei nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel. +40 733336684, In atentia: Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: strada Basarabiei nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel. +40 733336684, In atentia: Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare si transport betoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele se vor livra si transporta in incinta Centrului de fructe din comuna Bistra, Judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in furnizarea de beton rutier BcR 3, 5 si betoane pentru constructii de diverse marci. Deasemenea, contractul presupune si prestarea de servicii de transport a produselor de la furnizor la amplasamentul punerii lor in opera (Centrul de fructe din comuna Bistra).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113800-3 - Materiale de imbracaminti rutiere (Rev.2)
44114000-2-Beton (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita furnizarea urmatoarelor cantitati : Beton rutier BcR3, 5 = 666 mc ; Beton B150 = 10 mc ; Beton B200 = 5 mc ; Beton B250 = 120 mc. Deasemenea se solicita transportul acestor betoane de la furnizor pana in incinta Centrului de fructe de padure din comuna Bistra judetul Alba. Volumul de transportat este de 1922 tone.
Valoarea estimata fara TVA: 404, 966RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare :7000 lei.2.Garantia de participare poate fi constituita si in alta valuta. Pentru echivalenta se va utiliza cursul de schimb al B.N.R., valabil cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare : este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile)4.Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia se constituie in conformitate cu prevederile art. 86, alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.5.In situatia in care un ofertant depune contestatie la CNSC si Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, o suma echivalenta cu 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv, 4049, 66 lei (conform art. 278^1, alin. (1) din OUG nr. 34/2006). Deasemenea, aceasta suma va fi retinuta si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie (conform art. 278^1 alin. (2) din OUG nr. 34/2006). 1. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului2. Modalitatea de constituire : Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art.90 alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile survenite pana in prezent. Vor fi avute in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, daca este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Furnizarea si transportul betoanelor se finanteaza din fonduri proprii de investitii constituite conform legii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Documente obligatorii : se va completa formularul Declaratie privind eligibilitatea.
Nota : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Declaratia privind eligibilitatea va trebui sa fie prezentata si de catre ofertantii asociati si de tertii sustinatori, daca este cazul.
2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica.
Documente obligatorii : i)se va competa formularul Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.
ii)certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
iii)certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la plata taxelor locale la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunerea ofertelor.
iv)persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Nota : Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. Documentele prevazute mai sus se depun si de catre ofertantii asociati si de tertii sustinatori, daca este cazul, cu precizarea capentru tertul sustinator se solicita o declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 24/2006, literele a), c^1) si d).
In Documentatia de atribuire este atasata Declaratia conducatorului autoritatii contractante referitor la persoanele care detin functii de decizie in ceea ce proveste derularea prezentei proceduri. Aceste persoane sunt : Dan Gheorghe Boariu, Simona Trif, Adrian Lup, Calin Marginean si Pompiliu Ilica.Nota : Documentele emise de alte entitati se vor prezenta in oricare din formele : ? original/copie legalizata/copie lizibila?, iar declaratiile operatorului economic se vor prezenta in original . 1. Informatii privind inregistrarea si confirmarea dreptului de a furniza si transporta produsele care fac obiectul procedurii
Persoane juridice/fizice romane :
Cerinta obligatorie : Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza si transporta produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis deONRC.
Documente obligatorii : Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Nota : Documentele prevazute in aceasta sectiune (III.2.1.b) pot fi depuse in in oricare dintre formele : original/copie legalizata/copie lisibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Persoane juridice/fizice straine : Cerinta obligatorie : Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati .
Documente obligatorii :
i)Se vor atasa copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
ii)Se vor atasa copii si traducere certificata in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Nota : In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 600000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media se va calcula pentru anii 2010, 2011 si 2012 si se va exprima in lei. Pentru conversia in lei, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu annual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Nota : Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa formularul : Declaratie privind eligibilitatea si "Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 181, literele a), c^1) si d)".Atunci cand un grup de operatori economici depuneoferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de lege.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Documente obligatorii : Se va completa si prezenta formularul : Cifra medie de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista principalelor produse similare livrate si transportate in ultimii trei ani. Ofertantul va prezenta in LISTA cel putin un contract la nivelul caruia afurnizat si transportat betoane in valoare de minim 400000 lei.
2) Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Mijloacele de transport pentru betonul rutier vor fi dotate cu pompa hidraulica pentru betoane
3) Informatii privind subcontractantii
4) Informatii privind asocierea
1) Implementarea standardului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.12.2013 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Alba din Alba Iulia, strada Basarabiei nr. 9, Judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa managerii societatilor ofertante si/sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pretul ofertei din noua propunere financiara nu poate depasi pretul oferit initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se depun la CNSC in termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cuostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal, in conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2013 10:01