Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare si transport produse de balastiera


Anunt de participare numarul 147428/21.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: str. Basarabiei nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel. +40 733336684, In atentia: ing. Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: str. Basarabiei nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel. +40 733336684, In atentia: ing. Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: str. Basarabiei nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel. +40 733336684, In atentia: ing. Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare si transport produse de balastiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele de balastiera se vor furniza si transporta in incinta Centrului de fructe din Comuna Bistra, Judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in furnizarea de balast, pietris si nisip, necesare pentru realizarea substratului pe care se va asterne stratul de beton rutier. Deasemenea, contractul presupune si prestarea de servicii de transport a produselor de la furnizor la locul punerii lor in opera (Centrul de fructe din comuna Bistra).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212310-6 - Balast (Rev.2)
14211100-4-Nisip natural (Rev.2)
14212120-7-Pietris (Rev.2)
60112000-6-Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita furnizarea urmatoarelor cantitati : Balast = 740 mc ; Pietris = 370 mc ; Nisip = 111 mc. Deasemenea, se solicita transportul acestor agregate de la furnizor pana in incinta Centrului de fructe de padure din comuna Bistra judetul Alba. Volumul de transportat este de 2183 tone.
Valoarea estimata fara TVA: 60, 512RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare :1000 lei.2.Garantia de participare poate fi constituita si in alta valuta. Pentru echivalenta se va utiliza cursul de schimb al B.N.R., valabil cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare : este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile)4.Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia se constituie in conformitate cu prevederile art. 86, alin.(1) din H.G. nr. 925/2006. 1. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului2. Modalitatea de constituire : Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art.90 alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile survenite pana in prezent. Vor fi avute in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, daca este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Furnizarea si transportul produselor de balastiera se finanteaza din fonduri proprii de investitii constituite conform legii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Documente obligatorii : se va completa formularul Declaratie privind eligibilitatea.
Nota : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Declaratia privind eligibilitatea va trebui sa fie prezentata si de catre ofertantii asociati si de tertii sustinatori, daca este cazul.
2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica.
Documente obligatorii : i)se va competa dormularul Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.
ii)certificat eliberat de autoritatile legale competente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
iii)certificat eliberat de autoritatile legale competente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la plata taxelor locale la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
iv)persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Nota : Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. Documentele prevazute mai sus se depun si de catre ofertantii asociati si de tertii sustinatori, daca este cazul.
Incazul in care la emiterea certificatelor fiscale nu este posibila confirmarea datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin. (4) din H.G. nr. 925/20063) Certificat de participare cu oferta independentava fi prezentat in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010. In sectiunea Formulare este prezentat modelul de intocmire.4) Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neancadrarea in prevederile art. 69 ^1 din OUG NR. 34/2006, care va fi prezentata atat de subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca va fi cazul.
In Documentatia de atribuire este atasata Declaratia conducatorului autoritatii contractante referitor la persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste derularea prezentei proceduri. Aceste persoane sunt : Dan Gheorghe Boariu, Mariana Radu, Adrian Lup, Calin Marginean si Pompiliu Ilica.
Documentele emise de alte entitati se vor prezenta in oricare din formele : ? original/copie legalizata/copie lizibila", iar declaratiile operatorului economic se vor prezenta in original. Persoane juridice/fizice romane :
Cerinta obligatorie : Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza si transporta produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Documente obligatorii : Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Nota : Documentele prevazute in aceasta sectiune (III.2.1.b) pot fi depuse in oricare dintre formele : original/copie legalizata/copie lisibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Persoane juridice/fizice straine : Cerinta obligatorie : Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati .
Documente obligatorii :
i)Se vor atasa copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
ii)Se vor atasa copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul, etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data depunerii ofertelor.
iii)Se vor atasa copii si traducere certificata in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Nota : In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media se va calcula pentru anii 2010, 2011 si 2012 si se va exprima in lei. Pentru conversia in lei, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu annual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Nota : Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa formularul : Declaratie privind eligibilitatea.Atunci cand un grup de operatori economici depuneoferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de lege.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Documente obligatorii : Se va completa si prezenta formularul : Cifra medie de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista principalelor produse similare livrate si transportate in ultimii trei ani.
2) Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul tehnic pentriu indeplinirea corespunzatoare a contractului
3) Informatii privind subcontractantii
4) Informatii privind asocierea
1) Implementarea standardului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor indeplini cerinta prin completarea formularului ?Declaratie privind lista principalelor produse furnizate si transportate in ultimii 3 ani? din sectiunea Formulare. Cei trei ani pentru care se solicita lista furnizarilor de produsesimilare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii vor depune certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea si transportul de produsesimilare.Ofertantul va intocmi declaratia conform modelului furnizat in sectiunea III Formulare. Operatorul economic poate prezenta, in afara utilajelor proprii si contracte/precontracte de inchiriere de utilaje sau un angajament referitor la modul de asigurare a utilajelor pe care nu le detine in proprietate.Documente obligatorii : i)Se va completa si prezenta formularul : ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?.ii)Se va completa de catre fiecare subcontractant formularele : ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, ?Informatii generale?, ?Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006?.Nota : In cazul in care parti din contractul ce urmeaza sa fie atribuit trebuie sa fie indeplinite de unul sau mai multi sucontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?.Cerinte obligatorii : In cazul incare oferta este depusa deo asociatie, fiecare operator economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privind ?Situatia personala a ofertantului?, ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare)?.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asocieatiei respective.Documente obligatorii : i)Acord de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.ii)Acordul de asociere va fi insotit de imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura deatribuire.iii)Se vor atasa obligatoriu toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) pentru fiecare operator economic asociat.Nota : Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Cerinta obligatorie : Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), valabil la data limita de depunere a ofertei.Documente obligatorii : Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Prezentarea certificatelor se accepta in original/copie legalizata /copie conforma cu originalul.Nota : In cazul asocierii cerinta se considera indeplinita, daca ea este indeplinita individual, de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2013 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Alba din Alba Iulia, strada Basarabiei nr. 9, judetul alba, cod 510150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa managerii societatilor ofertante si/sau imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pretul ofertei din noua propunere financiara nu poate depasi pretul oferit initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se depun la CNSC in termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cuostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal, in conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer