Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare sistem de angiocardiografie si cardiologie interventionala


Anunt de participare numarul 128503/13.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala:  Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010242, Romania, Punct(e) de contact:  Dumbrava Florentin, Tel. 021/319.6002, Email:  [email protected], Fax:  021/319.6002, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare sistem de angiocardiografie si cardiologie interventionala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Bucuresti, Laboratorul de angiografie si cateterism cardiac al U.M. 02548 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul ce va fi atribuit are ca obiect furnizarea unui sistem de angiocardiografie si cardiologie interventionala (angiograf) necesar desfasurarii activitatii Laboratorului de angiogarfie si cateterism cardiac al U.M. 02548 Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111720-4 - Aparate de angiografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea solicitata :1 (una) bucata sistem angiocardiografie si cardiologie interventionala (angiograf)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 774, 193.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.10.2011 pana la 28.09.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare cu valoareade 17.741, 94 lei.Se va constitui obligatoriu garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri prevazute in bugetul Ministerului Apararii Nationale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art.180 din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile anterior datei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ofertate, prezentat in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, prezentate in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul, in termen de valabilitate, la data deschiderii ofertelor.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in termen de valabilitate, prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Avizul/Autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de conformitate si/sau documente care sa ateste ca produsele ofertate respecta Directiva Consiliului Europei nr. 93/42/CEE din 14 iunie 1993 privind dispozitivele medicale. Se vor prezenta copii dupa aceste documente certificate pentru conformitate cu originalul.
2. Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear eliberata de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare, referitoare la manipularea produsului ofertat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta copia acestui document certificata pentru conformitate cu originalul .
3.Ofertantii vor depune o lista a principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, ce va contine valori, perioade de livrare, beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica o zi (24 de ore). Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A/1/1882 din 10.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S134-222612 din 15.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 10:00
Locul: Biroul de achizitii si contractari al U.M. 02548 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelorpot participa reprezentanti imputernicitiai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Plata contractului va fi efectuatain doua transe: -prima transa avand valoarea de 1.240.000, 00 lei va fi platita dupa receptia echipamentului medical-a doua transa reprezentand diferenta dintre valoarea contractului si prima transa, va fi platita in cursul anului 2012, cel mai tarziu la data de 28.09.2012
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02548 Bucuresti-Serviciul juridic
Adresa postala:  Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010242, Romania, Tel. 021/3196002, Email:  [email protected], Fax:  021/3196002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2011 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer