Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de Furnizare Sistem de E-Ticketing


Anunt de participare (utilitati) numarul 113513/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Oradea Transport Local
Adresa postala:  Atelierelor nr. 12, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410542, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Popescu, Tel. 0259423245, Email:  [email protected], Fax:  0259426010, Adresa internet (URL):  www.otlra.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma de transport public urban
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de Furnizare Sistem de E-Ticketing
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sistem de e-ticketing pentru taxare bilete si abonamente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48613000-8 - Gestionare electronica a datelor (GED) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: sistem e-ticketing, Lot 2: echipamente tehnica de calcul.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 061, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare Lot 1:51150 Lei, Lot 2:10000 Lei. Garantie de buna executie: 10% din valoare contract, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, daca e cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dovada inregistrarii ofertantului ca persoana juridica, legal operationala, avand ca obiect de activitate comercializarea si instalarea de echipamente tehnica de calcul si sisteme de taxare.
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor de eligibilitate.
- Declaratie pe propria raspundere cu neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.
- Certificat de inmatriculare + act doveditor TVA, copie conforma cu originalul.
- Certificat constatator de la Registrul Comertului, original sau copie legalizata.
- Certificate constatatoare privind achitarea obligatiilor fiscale de plata, taxe si impozite catre bugetul local si bugetul de stat (DGFP), original sau copie legalizata.
- Cazier fiscal, original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil vizat de organele competente, copie conforma cu originalul.
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 5000000 Lei pentru Lotul 1 si minim 1000000 Lei pentru Lotul 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Principalele livrari similare din ultimii 3 ani insotite de minim 1 recomandare dintre beneficiarii nominalizati, in original sau copie legalizata, pentru unul sau mai multe contracte cu experienta similara cu valoare (cumulata) de minim 2500000 Lei pentru Lotul 1 si minim 500000 Lei pentru Lotul 2.
- Declaratie pe proprie raspundere, in original, privind termenul de livrare, instalare si punere in functiune de maxim 3 luni pentru livrarea, montarea, instalarea si punerea in functiune a sistemului pilot (pentru 2 vehicule), Lot 1.
-Declaratie pe proprie raspundere, in original, privind termenul de livrare, instalare si punere in functiune de maxim 6 luni pentru livrarea, montarea, instalarea si punerea in functiune a intregului sistem, Lot 1.
- Declaratie pe proprie raspundere, in original, privind termenul de livrare, instalare si punere in functiune de maxim 60 zile pentru livrarea, montarea, instalarea, punerea in functiune si testarea echipamentelor tehnica de calcul, Lot 2.
- Declaratie privind capabilitatea efectuarii serviciilor de asistenta tehnica in Oradea, in original.
- Autorizatie de livrare de la producator (daca ofertantul nu este producator), copie legalizata.
- Angajament privind garantia de functionare a intregului sistem, in original.
- Descriere tehnica completa, copie.
- Declaratie de conformitate a produselor, in original.
- Declaratie privind punerea la dispozitie a licentelor necesare functionarii sistemului, in original.
- Acord de asociere, daca e cazul, original sau copie legalizata.
- Certificare ISO 9001 sau echivalent de asigurare a calitatii de la ofertant sau producator, copie legalizata.
- Certificare ISO 14001 sau echivalent de protectie a mediului, copie legalizata.
- Certificare de protectie a muncii (declaratie de respectare), copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie
40%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform art.161-169 OUG 34/2006 faza finala de licitatie electronica se desfasoara cu o singura runda de 1 zi cu introducerea ofertantilor inregistrati in SEAP si declarati conformi si calificati.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S84-126672 din 30.04.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2011 10:00
Locul: sediul OTL, Oradea, str. Atelierelor nr.12.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  str. Parcul Traian nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259426881, Email:  [email protected], Fax:  0259415093, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al OTL
Adresa postala:  str. Atelierelor nr.12, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410542, Romania, Tel. 0259423245, Email:  [email protected], Fax:  0259426010, Adresa internet (URL):  www.otlra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 20:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer