Licitatie Publica - Contract de furnizare Sistem de extractie cu fluide supercritice (SFE)
Anunt de participare numarul 137190/06.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Constanta
Adresa postala: Sos. Mangaliei nr.78, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900111, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 241682417, In atentia: Dr.Lipoveanu Daniela-Sef Laborator, Email: [email protected], Fax: +40 241682119, Adresa internet (URL): www.dsv-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Sistem de extractie cu fluide supercritice (SFE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DSVSA Constanta, Sos. Mangaliei nr. 78 Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM DE EXTRACTIE CU FLUIDE SUPERCRITICE (SFE)cuprinde: Sistem de extractie accelerata si automata, cu fluid supercritic CO2;Incinta de criogenare probe; Exhaustor gaze inflamabile (solventi). Contractul presupune furnizarea sistemului, instalarea si punerea in functiune si instruirea personalului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate: 1 buc. Sistem de extractie cu fluide supercritice (SFE). Domeniul: sistem de extractie a steroizilor din matricea grasime, necesar Laboratorului National de Referinta steroizi din cadrul L.S.V.S.A. Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 653, 225.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei.Forma de constituire a garantiei de participare: sub orice forma prevazuta de art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Contul in care se va depune garantia de participare: RO29TREZ2315009XXX005046, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal :4707706- perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 de zile (trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei)Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile art. 87 din H.G. nr.925/2006.In situatia in care operatorul economic depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine, in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorului economic in cauza, din garantia de participare, urmatoarea suma: 4433, 22 lei.Referitor la dovada constituirii garantiei de participare, aceasta se va posta obligatoriu in SEAP (scanata), pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul DSVSA Constanta de catre toti operatorii economici. Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea.Prezentare formular 12A, document semnat, stampilat si datat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006 .Prezentare formular 12B
document semnat, stampilat si datat. Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat.Document semnat, stampilat si inregistrat, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara desfasurarii licitatiei, in original sau copie semnata , ,conform cu originalul?).
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Document semnat, stampilat si inregistrat, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara desfasurarii licitatiei , in original sau copie semnata , ,conform cu originalul?.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentare formularul nr. 10 , semnat, stampilat si datat.(Inclusiv in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent- formular 9.
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006. Se va completa formularul D -Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Lazar Romeu - director executiv, Dinca Gheorghe- director executiv adjunct, Tolea Vera - sef serviciu economic, Turineac Sorin-consilier juridic, Lipoveanu Daniela- sef serviciu laborator.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Nu se folosesc prescurtari. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic sau alt document echivalent. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
1. Documente edificatoare in traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se pot prezenta si in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
2. Acte in traducere autorizata in limba romana, din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului. Se pot prezenta si in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009)
Bilantul contabil pe 2011, vizat si inregistrat de organele competente (copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivele anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
- Prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 12I.
Ofertantul va prezenta documente prin care confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru asistenta/service/ instruire/ punere in functiune a echipamentelor de laborator care constituie obiectul prezentei achizitii. Se vor prezenta dovezi in acest sens - diplome, certificate de traning etc., - copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul.
Informatii privind subcontractantii.
- Formularul 10insotit dupa caz de acordurile de asociere;
- Formularul 10 B, insotit, dupa caz, de acordurile de subcontractare
In cazul in care contractul de achizitie publica urmeaza sa fie indeplinit doar de ofertant, acesta va da o declaratie ca nu
are subcontractanti.
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand echipamente si aparatura similara produselor solicitate la aceasta procedura, perioade de livrare, beneficiari.
- Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar- copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii.
Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate, care atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele standardului seria ISO 9001 sau echivalent - copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, caz in care contractul va fi atribuit ofertei a carei propunere financiara are pretul cel mai scazut.In cazul unui pret neobisnuit de scazut, autoritatea contractanta va solicita inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari cu privire la pretul ofertat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul DSVSA Constanta
Adresa postala: Sos. Mangaliei nr. 78, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900111, Romania, Tel. +40 241682417, Email: [email protected], Fax: +40 241682119
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 11:15