Licitatie Publica - Contract de furnizare "Sistem de Informare si Vot"
Valoarea Contractului:
655.124 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C. ANIVA CONSULT TECHNOLOGY S.R.L.
655.124 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C. ANIVA CONSULT TECHNOLOGY S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 147054/07.01.2014
Informatii anunt de participare asociat 143231
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Directia Proceduri Achizitie, Tel. +40 213055530, In atentia: Cons.Jr. Silvia Barbulescu-Director Executiv, Dragos Dimitriu - Sef Serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare "Sistem de Informare si Vot"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Autoritatii Contractante: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il reprezinta furnizarea urmatoarelor produse si servicii: ? solutie completa pentru informare, conferinta si vot electronic, continand aplicatiile software si echipamentele hardware necesare, precum si toate licentele aferente pentru functionarea la parametrii optimi in conditiile si cerintele prezentului caiet de sarcini;? achizitionarea serviciilor de instalare, configurare si punere in functiune a echipamentelor si solutiilor software;? achizitionarea serviciilor de implementare a aplicatiilor care necesita adaptare In functie de cerintele beneficiarului;? cursuri de specialitate pentru instruirea personalului in vederea utilizarii echipamentelor ofertate? mentenanta intregului sistem si asigurarea serviciilor de comunicatii pe o perioada de 36 de luni de la receptia final&
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
30237450-8-Tablete grafice (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
655, 123.5RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S199-343764din12.10.2013
Contract nr: 682 Denumirea: Contract furnizare "Sistem de Informare si Vot CGMB"
V.1) Data atribuirii contractului 19.12.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. ANIVA CONSULT TECHNOLOGY S.R.L.
Adresa postala: INTR. CIUCULUI nr. 1 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013776, Romania, Tel. +40 0311059786, Email: [email protected], Fax: +40 0311059786, Adresa internet (URL): www.aniva.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 656641.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 655123.50 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc avand preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantii care au preturi egale si care au primit invitatia de reofertare din partea autoritatii contractante vor depune noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Reofertare Propunere Financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare prin Nota aprobata de conducatorul institutiei. Noua propunere financiara nu va influenta in nici un caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei, 291-293, sector 6, et. 10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): http: //pmb.ro/
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2014 13:31