Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE SISTEM DE MONITORIZARE A PACIENTILOR SI ECOGRAF


Anunt de participare numarul 89888/02.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CAREI
Adresa postala: B-dul 25 Octombrie Nr. 25, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRU LAPSANSZKY, Tel.0261-863304, Email: [email protected], Fax: 0261-863105, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE SISTEM DE MONITORIZARE A PACIENTILORSI ECOGRAF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc.CAREI, B-ul 25 OCTOMBRIE , Nr.25, Jud Satu-Mare, Cod. Postal445100
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul I
monitor TE CO2..2 buc
monitor functii vitale ..5buc
holter TA 2 buc
Holter EKG 3/7/12 canale ..1 buc
Injectomat pompa volumetrica.....5 buc
defibrillator 1bucLotul IIecograf dopller.1buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33195000-3 - Sistem de monitorizare a pacientilor (Rev.2)
33112200-0-Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I
monitor TE CO2..2 buc
monitor functii vitale ..5buc
holter TA 2 buc
Holter EKG 3/7/12 canale ..1 buc
Injectomat pompa volumetrica.....5 buc
defibrillator 1bucLotul IIecograf dopller.1buc
Valoarea estimata fara TVA: 464, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 6000 ron ptr.LOT 1Garantia de participare este de 2000 ron ptr.LOT 2Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a Contractelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la Bugetul Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere /subcontractare conform.art.44-45 din OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Prezentare declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si de stat.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale:
-datele de identificare ale operatorului economic;
cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani ;
Bilant contabil.
Informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrariin ultimii 3 ani.
Fisa experienta similara.
Minim recomandare in original sau copie legalizatapentru contracte similare.
1.Certificat de inregistrare al dispozitivelor medicale, emis de M.S.P pentru dispozitivele medicale fabricate in Romania sau declaratie de conformitate a producatorului cu prevederile Directivei medicale 93/42/EEC sau orice alte acte similare;2. Autorizatie pentru livrarea produselor de la producator, distribuitor autorizat sau autorizatie de producator, catre autoritatea contractanta.
Standarde de asigurarea calitatii SR-EN ISO 9001 sau echivalent ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6986/29.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2009 12:00
Locul: Loc.CAREI, B-ul 25 OCTOMBRIE , Nr.25, Jud Satu-Mare, Cod. Postal445100
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sau imputernicite decatre ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos Nr, 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALULSATU MARE
Adresa postala: STRADA MIHAI VITEAZU Nr.8, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-713650, Fax: 0261711527
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE conform art.256 pct.2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal
Adresa postala: B-dul 25 Octombrie nr.25, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel.0261-863101, Email: [email protected], Fax: 0261-863105
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer