Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE SISTEM EDUCATIONAL ONLINE PENTRU FORMAREA CONTINUA A PERSONALULUI MEDICAL


Anunt de participare numarul 146128/28.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Adresa postala: str.Gh. Marinescu, nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Nelli Simon, Tel. +40 0265213967, Email: [email protected], Fax: +40 0265213967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE SISTEM EDUCATIONAL ONLINE PENTRU FORMAREA CONTINUA A PERSONALULUI MEDICAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu Mures, Str. Gh. Marinescu Nr. 50 Targu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE SISTEM EDUCATIONAL ONLINE PENTRU FORMAREA CONTINUA A PERSONALULUI MEDICAL- DESCRIS IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONTRACT DE FURNIZARE SISTEM EDUCATIONAL ONLINE PENTRU FORMAREA CONTINUA A PERSONALULUI MEDICAL- DESCRIS IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 238, 966.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 64, 000.00 ron.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare).In cazul unei asocieri: ?daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria IMM, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004;daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004.Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la data limita depunerii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita depunerii ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare : GP se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006?O.P. in contul RO97TREZ4765005XXX000181.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii se va calculain conditiile art.278^1 din OUG 34/2011.Cursul de referinta pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta moneda va fi cel stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor - se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului daca acesta depaseste valoarea prevazuta la art.124 din OUG 34/2006 fara TVA, conform art.89 (3) din HG 925/2006? Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire:
?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.
Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-1)Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
2)Depunerea unui Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in copie stampilata conform cu originalul si semnata.
3)Depunerea unui Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in copie stampilata conform cu originalul si semnata
Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.
Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?. Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-ompletarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? dr.Ovidiu Butuc; Director fin.-contab.- ec.Sorin Aurelian Pop; , Sef Birou Achizitii ? Simon Nelli ;Birou Achizitii- consilier juridic Nemes Ibolya;Director Proiect ? Meda Sidonia Butilca; Responsabil tehnic ? Gheorghe Razoare ; Experti externi: Gandescu Costin Hedwig
Miron Bogdan Gheorghe
Dumitru Laurentiu Alexandru
Molnar Attila
Chirila Tudor
Alina Gardea Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.-1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In cazul ofertantului castigator, acesta va prezenta certificatul in original sau copie legalizata.
Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Pentru persoane juridice straine:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara:
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu 6, 477, 934.00 lei
Cursul de referinta RON/EURO mediu al BNR pentru anul:
- 2010:4, 2099 RON/EURO;
- 2011:4, 2379 RON/EURO;
- 2012:4, 4560 RON/EURO
Pentru alte monede decat EURO, valorile CA se vor exprima in LEI/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual LEI/alta valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul 6 Fisa Informatii Generale din sectiunea Formulare ? completat, semnat, stampilat.Operatorii economici vor prezenta bilanturi contabile pe ultimii 3 ani inregistrate la autoritatile competente.In cazul persoanelor juridice straineIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat.In cazul in care ofertantul este o asociere, fiecare asociat va prezenta bilanturile contabile.In cazul unei asocieri cerinta se va considera indeplinita cumulativ.Pentru alte monede decat EURO, valorile CA se vor exprima in LEI/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual LEI/alta valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani, lista care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Prezentarea de contracte similare in cadrul carora, au fost realizate cel putin urmatoarele activitati:
a) dezvoltare continut educational interactiv, b) furnizare si implementare platforma e-learning, c) dezvoltare portal educational,
d) instruirea utilizatorilor.Valoarea contractului/contractelor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie, cumulat, de minimum 3, 098, 455.51 leiOperatorul economic va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Documentele vor fi prezentate pentru contractele reprezentand experienta similara.
Prezentarea de informatii privind resursele umane si structura managementului:
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personaluluiangajat din cadrul organizatiei in ultimii trei ani;
- Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului.Cerinte minime privind echipa de proiect
In cazul in care ofertantul este o asociere se va prezenta un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului
Declaratie privind subcontractantii
Dovada certificarii pentru sistemul de management al asigurarii calitatii sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Depunerea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Formularul 7 completat, semnat, stampilatIn cazul in care ofertantul este oasociere, fiecare asociat va prezenta acest documentPrezentarea de contracte similare in cadrul carora, au fost realizate cel putin urmatoarele activitati: a) dezvoltare continut educational interactiv, b) furnizare si implementare platforma e-learning, c) dezvoltare portal educational, d) instruirea utilizatorilor.Valoarea contractului/contractelor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie, cumulat, de minimum 3, 098, 455.51 leiOperatorul economic va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Documentele vor fi prezentate pentru contractele reprezentand experienta similara.- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personaluluiangajat din cadrul organizatiei in ultimii trei ani;
- Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului.Pentru fiecare membru al echipei proiect se vor atasa: - CV-uri- Copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale mentionate in CV ? copii certificate pentru conformitate cu originalul- documente emise de beneficiari sau referinte de la angajatori/cartile de munca care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute- Declaratie de disponibilitate a persoanelor propuse pentru indeplinirea contractuluiIn cazul in care ofertantul este o asociere se va prezenta un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractuluiFormular 8? completat/semnat/stampilatIn cazul in care ofertantul este oasociere, fiecare asociat va prezenta acest documentCopie certificata cu originalul a Certificarii ISO 9001 sau echivalentIn cazul in care ofertantul este oasociere, fiecare asociat va prezenta acest document
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
CT1
10%
Descriere: Instruire sincrona.
3.
CT2
5%
Descriere: Managementul continutului
4.
CT3
10%
Descriere: Administrare utilizatori
5.
CT4
5%
Descriere: Sondaje de opinie
6.
CT5
40%
Descriere: Administrare facila
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2013 12:00
Locul: Sediul SCJU TG MURES Registratura
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant din partea operatorilor economici si reprezemtanti UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul OperationalCresterea Competitivitatii Economice
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti aflati pe primul loc cu punctaj egal, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare. Reofertarea se va face pe baza acelorasi algoritmi regasiti in fisa de date.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu Mures-Compartimentul Contencios
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu Nr. 50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel. +40 0265213967, Email: [email protected], Fax: +40 0265213967
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2013 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer