Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Sistem Informatic Integrat pentru Managementul Informatiei Tehnico-Operative


Anunt de participare numarul 115780/23.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala:  Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050061, Romania, Punct(e) de contact:  Paul Badoi, Tel. 0754059335, Email:  [email protected], Fax:  0213156911, Adresa internet (URL):  www.dgipi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Sistem Informatic Integrat pentru Managementul Informatiei Tehnico-Operative
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna din Bucuresti, str. Al. Beldiman nr. 2-4, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se intentioneaza achizitionarea de produse si servicii accesorii necesare implementarii Sistemului Informatic INtegrat pentru Managementul Informatiei Tehnico-Operative (SIMITO)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48214000-1 - Pachete software pentru sisteme de operare de retea (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
48461000-7-Pachete software analitice sau stiintifice (Rev.2)
48611000-4-Pachete software pentru baze de date (Rev.2)
48710000-8-Pachete software pentru copii de siguranta (backup) sau recuperare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Echipamente hardware
2. Sistem integrat de analiza informatiei
3. Licente software
4. Servicii de consultanta
Valoarea estimata fara TVA: 4, 913, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 49.200 leiGarantie de buna executie: 7% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul face parte dintr-un proiect finantat prin intermediul Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative.Platile se vor efectua cu O.P. conform prevederilor legale in vigoare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 si art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
5. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2011;
6. Autorizare de livrare pentru echipamentele si licentele din cadrul propunerii tehnice;
7. Autorizatie de functionare - pentru persoane fizice romane;
8. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident- pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere) aferente anilor 2007, 2008 si 2009 la 31.12. vizate si inregistrate conform prevederilor legale.
2. Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2007, 2008 si 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie cel putin egala cu 4.913.080 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari;
2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
3. Documente de certificare a sistemului calitatii, emise de organisme acreditate in domeniu respectiv certificate ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani, calculati de la data termenului limita de depunere a ofertelor, unul sau mai multe contracte in domeniul implementarii de solutii informatice similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.000.000 lei;2. Ofertantul trebuie sa asigure personal specializat care sa detina urmatoarele certificari: a. Sef de proiect - certificat care atesta calitatea de Project Manager recunoscuta la nivel international (Prince 2 sau echivalent).b. Senior arhitect solutii infrastructura de Baze de date- certificat obtinut de la producatorul solutiei pt. software de baze de date si care sa demonstreze specializarea in domeniul administrarii bazelor de date; minim doua certificate sau diplome care atesta participarea la sesiunile de instruire pentru tehnologia inclusa in propunerea tehnica a ofertantului.c. Senior arhitect solutii infrastructura de server de aplicatie - certificare de la producatorul solutiei;certificat obtinut de la producatorul solutiei pt. software-ul de server de aplicatie si care sa demonstreze specializarea in domeniul administrarii serverului de aplicatie ofertat.d. Expert cheie infrastructura-certificare tehnica de la producatorul echipamentelor hardware ofertate; certificare tehnica din partea producatorului software-ului de back-up.e. Expert dezvoltare sau implementare aplicatie informatica-certificare din partea producatorului pentru utilizarea tehnologiilor folosite in implementare.f. Expert solutii analiza informatiei i2 sau echivalent-certificare pentru produse i2 sau echivalente ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2884017
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S23-037130 din 03.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2011 13:00
Locul: D.G.I.P.I. - str. Al. Beldiman nr. 2-4, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative - Fondul Social European
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Surse de finantare: Fondul Social European 85%Cofinantare nationala 15%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030099, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021-319.51.83, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, despre un actal autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.I.P.I.
Adresa postala:  str. Alexandru Beldiman nr. 2-4, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050061, Romania, Tel. 021-3037080, int.12178, Email:  [email protected], Fax:  021-315.69.11, Adresa internet (URL):  www.dgipi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2011 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer