Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Sistem Integrat pentru Managementul Informatiei Tactico-Operative


Anunt de participare numarul 128794/23.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala:  Str. Alexandru Beldiman nr.2, Sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050061, Romania, Punct(e) de contact:  Paul Badoi, Tel. 0213156911, Email:  [email protected], Fax:  0213156911, Adresa internet (URL):  www.dgipi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Sistem Integrat pentru Managementul Informatiei Tactico-Operative
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea unui Sistem Integrat pentru Managementul Informatiei Tactio-Operative (SIMITO)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48461000-7 - Pachete software analitice sau stiintifice (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
48219700-3-Pachete software pentru server de comunicatii (Rev.2)
72246000-1-Servicii de consultanta privind sistemele (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem Integrat pentru Managementul Informatiei Tactio-Operative alcatuit din: produse hardware (439.080, 00 lei fara T.V.A.), produse software standard de aplicatie (89.000, 00 lei fara T.V.A.), sistem integrat de analiza informatiei (4.335.000, 00 lei fara T.V.A.), servicii de consultanta privind conectarea aplicatiei de analiza a informatiei la sistemul informatic (50.000, 00 lei fara T.V.A.), servicii de instruire (784.000, 00 lei fara T.V.A.).
Cantitatile detaliate precum si specificatiile tehnice amanuntite se regasesc in continutul caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 697, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 60.000, 00 leiGarantie de buna executie: 7% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor efectua prin ordin de plata numai in conturi de trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
5. Certificatul de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine ofertantul/Oficiul National al Registrului Comertului - pentru persoanele juridice romane
6. Autorizatie de functionare - pentru persoanele fizice romane
7. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - pentru persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere) aferente anilor 2008, 2009 si2010 la 31.12., vizate si inregistrate, conform prevederilor legale
2. Declaratia privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie cel putin egala cu 5.697.080 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
2. Documente de certificare a sistemului calitatii emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificat ISO 9001 sau echivalent
3. Aviz de securitate industriala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul trebuie sa fi derulat sau sa aiba in derulare in ultimii 3 ani calculati de la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, unul sau mai multe contracte in domeniul implementarii de sisteme informatice integrate a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.500.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei; Numarul de runde: 1; Durata unei runde: 1 zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S154-255987 din 12.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
95zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2011 12:00
Locul: La sediul Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din fonduri comunitare : ?Implementarea Sistemului National Integrat de Management al Informatiei si al Activitatii Tactico-Operative la nivelul Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna?, cod SMIS 19554
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
A. In cadrul activitatilor contractuale, desfasurate in baza contractului de achizitie publica, se vor cuprinde si vehicula informatii clasificate ?secrete de serviciu? al caror emitent va fi Ministerul Administratiei si Internelor. In acest sens operatorii economici ofertanti implicati in procedura de atribuire, vor trebui sa obtina si sa includa in oferta ?Avizul de securitate industriala? eliberat in conformitate cu prevederile O.M.A.I. nr. 74/2010 pentru aprobarea Normelor de protectie a informatiilor clasificate secret de serviciu in domeniul activitatilor contractuale desfasurate in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 193 din 26.03.2010.B. In cazul in care pe parcursul derularii contractului apare necesitatea accesului la informatii clasificate ?secrete de stat? operatorul economic contractant va trebui sa obtina certificatul de securitate industriala eliberat de O.R.N.I.S.S. in conformitate cu prevederile H.G. nr. 585/2002 privind standardele nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei partea I, nr. 485 / 05.07.2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data emiterii de catre autoritatea contractanta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.I.P.I. - Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  str. Alexandru Beldiman nr. 2, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050061, Romania, Tel. 021-315.69.11, Email:  [email protected], Fax:  021-315.69.11, Adresa internet (URL):  www.dgipi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 17:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer