Licitatie Publica - Contract de furnizare snur ancoraj, Contract de furnizare imbracaminte de protectie
Anunt de intentie (utilitati) numarul 18713/08.12.2010
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Utu Victor, Tel. 0254506100, Email: [email protected], Fax: 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare snur ancoraj
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Snur de ancoraj folosit pentru asigurarea fronturilor de lucru prin ancorarea bandajelor de plasa de sarma de la tavanul lucrarilor miniere.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
19212500-0 - Snururi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2011
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 185, 928 si 1, 280, 803RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, compensare cu energie electrica dupa 30 de zile, dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice Marketing desfacere, tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare imbracaminte de protectie
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbracaminte de protectie ce asigura securitatea si sanatatea personalului muncitor precum si evitarea accidentelor la locurile de munca.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
35113400-3 - Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2011
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 668, 289 si 1, 801, 752RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, compensare cu energie electrica dupa 30 de zile, dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice Marketing desfacere, tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 3, 082, 555 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 11:42