Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE SOLUTII MEDICAMENTOASE


Anunt de participare numarul 75837/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CAREI
Adresa postala: B-dul 25 Octombrie Nr. 9, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRU LAPSANSZKY, Tel.0261-863304, Email: [email protected], Fax: 0261-863105, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE SOLUTII MEDICAMENTOASE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc.CAREI, B-ul 25 OCTOMBRIE , Nr.9, Jud Satu-Mare, Cod. Postal445100
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare solutii medicamentoase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692000-7 - Solutii medicamentoase (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Lot DCI Forma de prezentare CONC., UM Cantitate
1 AMINOPHYLLINUM SOL. INJ. 24MG/ML FI 2000
2 APA DISTILATA FIOLEFI 30
3 BUTYLSCOPOLAMMONII BROMIDUM SOL. INJ. 10MG/ML FI 2000
4 CARBAZOCHROMI SALICYLAS SOL. INJ. 0.3MG/ML - 5ML FI 500
5 CHLORPROMAZINUM SOL. INJ. 5mg/ml FI 500
6 COMBINATII ASPATOFORT 10ml SOL. INJ.FI 1000
7 COMBINATII PIAFEN 5ml SOL. INJ.FI 1000
8 COMBINATII SOL.PERF.RINGER SOL. PERF. 500 ml. FLC 1000
9 DIAZEPAMUM SOL. INJ. 10MG/2ML FI 1500
10 DIGOXINUM SOL. INJ. 0.5MG/ 2 ML FI 500
11 DROTAVERINUM SOL. INJ. 40MG/2ML FI 2000
12 ETAMSYLATUM SOL. INJ. 125MG/ML FI 200
13 GLUCOSUM SOL. INJ. 33% FI 500
14 GLUCOSUM SOL. PERF. 10% - 250ML FLC 500
15 GLUCOSUM SOL. PERF. 5% - 500ML FLC 3000
16 ISOFLURANUM LICHID PT. INHA 100% ML 5000
17 LIDOCAINUM SOL. INJ. 1% - 10ML FI 500
18 MANNITOLUM SOL. PERF. 20% - 250 ML FLC 500
19 METAMIZOLUM NATRICUM SOL. INJ. 500MG/ML - 2ML FI 3000
20 METOCLOPRAMIDUM SOL. INJ. 5MG/ML -2 ml FI 1500
21 NATRII CHLORIDUM SOL. PERF. 0.9% - 500ML FLC 3000
22 NEOSTIGMINI BROMIDUM SOL. INJ. 0.5MG/ML FI 600
23 PANCURONII BROMIDUM SOL. INJ. 2MG/ML FI 200
24 PHENOBARBITALUM SOL. INJ. 10% FI 500
25 SEVOFLURANUM SOL.INHAL.250 ML 99, 98%3
26 THIOPENTALUM PULB. PT. SOL. INJ. 1G MG 100000
Valoarea estimata fara TVA: 27, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
a.Scrisoare de garantie bancarab.Depunere la casieria Spitaluluic.Ordin de plata in contul autoritatii cotractante= cod fiscal 4038636, cont RO 75 TREZ5475005XXX000055 Trezoreria Carei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer