Licitatie Publica - contract de furnizare solutii perfuzabile
Anunt de participare numarul 83614/05.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN SIBIU
Adresa postala: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI LUPASCU, Tel.0269 / 215050, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269 / 215434, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare solutii perfuzabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Bd. Corneliu Coposu, nr. 2-4, tel. 0269215050.
C.P.550245
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie solutii perfuzabile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 917, 316RON
II.2.2) Optiuni
Da
autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatea prevazuta in contract
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS Sibiu;Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici care au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze dpdv formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale despre operator economic.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.-Certificatul de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerul Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor bugetare exigibile catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la data depunerii ofertelor, in original sau in copie conform cu originalul.
-Declaratie privind eligibilitatea.
-Certificat de inregistrare fiscala
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul la care este arondata societatea comerciala, in original sau copie si care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice.
Vor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect de activitate comercializarea produselor care vor face obiectul contractului pentru care s-a organizat aceasta licitatie.
-Autorizatie de la producator pentru distributie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (2008) Copii ale bilantului contabil si ale contului de profit si pierdere, vizate de organul competent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului: declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani.
-Certificat de implementare a sistemului de management de al calitatii ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S98-141636 din 23.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba-Iulia
Adresa postala: str. I.C. Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba-Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256, al.2 din OUG 34/2006 actualizata - 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al SCJU Sibiu,
Adresa postala: Bd. Corneliu Coposu, nr. 2-4., Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Tel.0269215050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 11:20