Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare stampile rotunde cu mentiunea VOTAT 2008 L


Anunt de participare numarul 48942/08.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Str. Piata Revolutiei, nr.1A, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ - Grupul Suport Logistic - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie, nr. 3, sector 5 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3156468, In atentia: Lungoci Ana Maria, Email: [email protected], Fax: 3132761
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro sau de la Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ - Grupul Suport Logistic - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie, nr. 3, sector 5 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3156468, In atentia: Lungoci Ana Maria, Email: [email protected], Fax: 3132761
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ - Grupul Suport Logistic - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie, nr. 3, sector 5 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3156468, In atentia: Lungoci Ana Maria, Email: [email protected], Fax: 3132761
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIA PUBLICA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare stampile rotunde cu mentiunea VOTAT 2008 L
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: de la sediul furnizorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare stampile rotunde cu mentiunea VOTAT 2008 L
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192150-7 - Stampile cu data, sigilii si stampile de numerotare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Stampile rotunde cu mentiunea VOTAT 2008 L-90.000 buc.
Termenul de livrare este cel tarziu pana la data de 20.05.2008
Valoarea estimata fara TVA: 378, 151.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5000 lei si cu o perioada de valabilitate de cel putin 30 de zile. Garantia de buna executie :5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se va face cu ordin de plata prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, certificatul constatator si certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2007, inregistrat si vizat de organe competente, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 10:00
Locul: Locul: M.I.R.A. - D.G.M.L.A. - Serviciul Achizitii Publice, str. Eforie, nr. 3, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului, pentru persoanele desemnate sa participe la procedura de achizitie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos , nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ - Grupul Suport Logistic - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie, nr. 3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2008 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer