Licitatie Publica - Contract de furnizare "statii de lucru"
Anunt de participare numarul 124527/26.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Anticoruptie
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041337, Romania, Punct(e) de contact: Gaman Ionut, Tel. 021.3323602, Email: [email protected], Fax: 021.3323602, Adresa internet (URL): www.mai-dga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare "statii de lucru"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Sos. Oltenitei nr. 390A, sect. 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 7 complete "statii de lucru"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 complete "statii de lucru"
Valoarea estimata fara TVA: 24, 871RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform documentatiei de atribuire: - garantia de participare 490 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: bugetul de stat; plata: O.P. prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat;
-Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in anul 2011;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Pentru persoane fizice: Cazierul judiciar al operatorului economic si Autorizatia de functionare-Persoane juridice/fizice straine: Certificat emis de autoritatea competenta din tara in care operatorul economic este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
-Informatii privind cifra de afaceri (informatii generale)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani este cel putin egala cu valoarea estimata a contractului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Este obligatoriu ca in ultimii trei ani sa fi furnizat produse din domeniul specific achizitiei, in baza unui contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una).-Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.-Durata unei runde: o zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2011 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2011 11:00
Locul: Sediul DGA din: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti, tel./fax: 021.332.36.02
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Anticoruptie: Directia Suport - Serviciul Logistic
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041337, Romania, Tel. 021/3323602, Email: [email protected], Fax: 021/3323602, Adresa internet (URL): www.mai-dga.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2011 10:32