Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare "statii emisie receptie portabile in standard TETRA"


Anunt de participare numarul 43611/19.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE POLITIE COMUNITARA AL MUNICIPIULUI SIBIU
Adresa postala: str.Bd.Victoriei, nr.1-3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Punct(e) de contact: str.Bd.Victoriei, nr.1-3, Tel.0267208970, In atentia: GHEORGHE ADRIAN ALDEA, Email: [email protected], Fax: 0269208969
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare "statii emisie receptie portabile in standard TETRA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sibiu, str.Bd.Victoriei, nr.1-3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
statie emisie receptie portabila in standard Tetra sunt echipamente tehnice de comunicare fara fir pentru sistem radio trunking digital, ce permit atat transmisia de voce si date integrate la o capacitate si calitate mare a semnalului cat si capacitate de comunicare extinsa si cu centrale telefonice pe sistem apel semiduplex sau full duplex
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32237000-3 - Aparat portabil de emisie-receptie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
180 buc
Valoarea estimata fara TVA: 178, 487.39EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare cuantum 6561 lei (1% din valoarea estimata a contractului) si garantie de buna executie in procente de 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de ofertanti care au depus o oferta comuna trebuie sa se legalizeze inainte de semnarea contractului, daca oferta comuna a fost declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006
-Certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local.
-Certificat de atestare fiscala, in original sau o copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertei.
-Certificat emis de oficiu registrului comertului si xerocopie dupa certificatul de inregistrare la Registrul Comertului
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare (pentru persoane juridice/ fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la data de 31.12.2007, sau bilantul contabil la data de 31.12.2006 impreuna cu raportarea semestriala depusa la 30.06.2007
-balanta de verificare la 31.12.2007
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
-declararea ciferi de afaceri pe ultimii 3 ani
-fisa de informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minime
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand denumire produs, valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante.
-certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de un client beneficiar.
-o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
-informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
-certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
-ofertantul va prezenta riscurile pentru sanatatea si securitatea lucratorilor datorate utilizarii echipamentelor propuse-declaratie pe propria raspundere ca echipamentele ofertate respecta si aplica prevederile Legii 319/2006, ale H.G.1425/2006, a normelor generale de protectia muncii si Legea 53/2003.-termen de garantie-prezentarea modului de functionare si a facilitatilor oferite de echipamentul propus cu detaliere in ce priveste functiile si posibilitatile solicitate-documente emise de autoritati in domeniul certificarii calitatii pentru produse sau elementele componente (ISO 9001)
- oferta detaliata pe toate componentele din lista de echipamente;
- descrierea detaliata a produselor oferite cu precadere caracteristicile tehnice nominalizate de autoritatea contractanta, denumirea producatorului si o copie dupa specificatiile tehnice date de catre acesta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minime
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
termen de garantie
10%
Descriere:
3.
caracteristici tehnico functionale
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: prin OP (RO52TREZ5765006XXX005120) sau depunere numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2008 11:00
Locul: sibiu, str.bd.victoriei, nr.1-3, cam.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL SERVICIULUI PUBLIC DE POLITIE COMUNITARA AL MUNICIPIULUI SIBIU
Adresa postala: STR.B-DUL VICTORIEI, NR.1-3, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269208970, Fax: 0269208969
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2008 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer