Licitatie Publica - Contract de furnizare substante de combatere( insecticide si fungicide )
Anunt de participare numarul 118576/30.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: str. Veteran Turcanu, nr.61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia silvica Vaslui, Tel. 0235-361437, In atentia: ing. Epure Paul, Email: [email protected], Fax: 0235-361437, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si activitati conexe acesteia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare substante de combatere( insecticide si fungicide )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: OCOLUL SILVIC BRODOC
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare substante de combatere( insecticide si fungicide)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24452000-7 - Insecticide (Rev.2)
24457000-2-Fungicide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe loturi conform anexei 2 la documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 8, 947RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 179 lei( lot 1-76 lei: lot 2-103 lei). Garantie de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului atribuit, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii din fonduri de productie/ Plata cu OP, in termen de 30de zile de la data livrarii, receptionarii si facturarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere conform art. 44 alin.1 si 2 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCompletare formulare :
- Informatii generale
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratia pentru calitatea de participant la procedura
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
- Certificat constatator emis de ORC
- Autorizatia de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCompletare formulare:
- Ultimul bilant contabil
- Informatii privind cifra de afaceri
- Solvabilitate patrimoniala
- Lichiditate generala( active circulante/datorii curente)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 7540 lei pentru ofertantii care liciteaza lotul 1Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 10354 lei pentru ofertantii care liciteaza lotul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCompletare formulare:
- Experienta similara
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
- Informatii privind subcontractanti
- Informatii privind asocierea
- Standarde pentru asigurarea calitatii - ISO 9001
- Standarde de protectia mediului - ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract finalizat in utimii 5 ani de cel putin 3770 lei pentru ofertantii care liciteaza lotul 1Un contract finalizat in utimii 5 ani de cel putin 5177 lei pentru ofertantii care liciteaza lotul 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2513/23.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2011 12:00
Locul: Directia silvica Vaslui-sediu(sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau reprezentantii imputerniciti, cu delegatie stampilata si semnata de reprezentantul legal
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Regia Nationala a Padurilor- Romsilva este autoritate contractanta, cu personalitate juridica si poate delega subunitatile componente sa initieze si sa finalizeze proceduri de achizitie publica.Alegerea procedurii de aplicat pentru o anumita pozitie din Planul Anual de achizitii (corespunzatoare unui anumit cod CPV)se face prin considerarea valorilor cumulate pentru toate subunitatile componente.In consecinta nu ne incadram in prevederile art.27, alin5 din OUG 34/2006, doar respectam procedurile aprobate de Regie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia silvica Vaslui
Adresa postala: str. Veteran Turcanu, nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Tel. 0235-361437, Email: [email protected], Fax: 0235-361437
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 17:00