Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare substante de combatere si ingrasaminte chimice


Anunt de participare numarul 144790/08.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Veteran Turcanu Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 235361437, Email: [email protected], Fax: +40 235361437, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si alte activitati conexe acesteia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare substante de combatere si ingrasaminte chimice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia silvica Vaslui, str. Veteran Turcanu, nr.61, municipiu Vaslui, Judetul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de substante de combatere si ingrasaminte chimice necesare in ameliorarea insusirilor chimice si fiziceale solului precum si la intretinerea chimica a culturilor forestiere cat si la lucrarile de combatere a daunatorilor din pepiniere si arborete pe parcursul anului 2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24420000-4 - Ingrasaminte fosfatice (Rev.2)
24410000-1-Ingrasaminte azotate (Rev.2)
24453000-4-Erbicide (Rev.2)
24457000-2-Fungicide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ? Ingrasamant complex ? 2.5 to.
Lot 2 ? Azotat de amoniu ? 4 to.
Lot 3 ? Ierbicid Roundup ? 300 l.
Lot 4 ? Fungicid Tilt ? 30 l.
Lot 5 ? Fungicid Ridomil Gold Plus ? 13 kg.
Lot 6 ? Fungicid Topsin ? 5 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 705RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum total de 455 lei din care : pentru lot 1 - 80 lei , pentru lot 2 ? 100 lei, pentru lot 3 ? 168 lei, pentru lot 4 ? 78 lei, pentru lot 5 ? 20 lei, pentru lot 6 ?7 lei, iar perioada de valabilitate este de 60 de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor, cu respectarea prevederilor art. 84.85 si 86 din HG 925/2006 si ale art. 43^1 din OUG 34/2006 .Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei.Se poate constitui prin una din modalitatile: -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune la sediul autoritatii contractante la data limita stabilita de depunere a ofertelor ;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante ;
-ordin de plata, dovada constituirii garantiei de participare se va face conform art. 86 al. 5, lit. a)din HG 925/2006. Echivalenta lei/ euro se va face la data publicarii anuntului de participare, la cursul de schimb BNR. In cuantum de 5 % din valoarea contractului atribuit, fara TVA.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei. Se constituie in conditiile respectarii prevederilor HG 1045/2011 . Se poate constitui conform prev.art.89 din HG 925/2006, prin una din modalitatile: -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune la sediul autoritatii contractante;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante ; retinere din facturi partiale , conform Art. 90 din HG 925 /2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare: -Informatii generale-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006-Certificat pentru depunerea de oferta independenta cf.ord.314/2010Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt :1.Popoiu Dumitru2.Sirbu Vasilica3.Sandu Sorina4.Idriceanu Catalin5.Epure PaulCertificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei stabilite pentru depunerea ofertelor Certificat constatator emis de ORC in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, producerea sau comercializarea de produse solicitate prin documentatia de atribuire.Persoanele juridice/fizice straine vor respecta prevederile art.182 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Bilant contabil depus pentru anul 2011-pentru cunoasterea, pe baza unui document oficial, a cifrei de afaceri. b.Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani. S-au solicitat cerintele minime : -cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa aiba valoarea pentru ofertare pe loturi de cel putin : -lot 1 ? 8000 lei ; -lot 2 ?10000 lei ; lot 3 ? 16800 lei ; lot 4 ? 7800 lei ; lot 5 ? 2080 lei ; lot 6 ? 730 lei. Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv : -pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei -pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei -pentru anul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.Bilant contabil depus pentru anul 2011-pentru cunoasterea, pe baza unui document oficial, a cifrei de afaceri. b.Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani. S-au solicitat cerintele minime : -cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa aiba valoarea pentru ofertare pe loturi de cel putin : lot 1 ? 8000 lei ; -lot 2 ?10000 lei ; lot 3 ? 16800 lei ; lot 4 ? 7800 lei ; lot 5 ? 2080 lei ; lot 6 ? 730 lei. Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv : -pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei -pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei -pentru anul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Experienta similara : Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani? . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri pe fiecare lot, in valoare de minim : lot 1 ? 4000 lei ; -lot 2 ?5000 lei ; lot 3 ? 8400 lei ; lot 4 ? 3900 lei ; lot 5 ? 1040 lei ; lot 6 ? 365 lei. Completare formular ?Experienta similara?. Nivelul experientei similare pe fiecare lot este stabilit conform prevederilor art. 9 din HG 925/2006. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente(procese-verbale de receptie ? etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari. b. Informatii privind asocierea - Completare si prezentare formular ?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii
-prezentare certificat ISO 9001 sau echivalente valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.Experienta similara : Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani? . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri pe fiecare lot, in valoare de minim : lot 1 ? 4000 lei ; -lot 2 ?5000 lei ; lot 3 ? 8400 lei ; lot 4 ? 3900 lei ; lot 5 ? 1040 lei ; lot 6 ? 365 lei. Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv : -pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei -pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei -pentru anul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei Completare formular ?Experienta similara?. Indeplinirea acestei cerinte va oferi autoritatii contractante o garantie ca ofertantii au mai indeplinit contracte similare, avand experienta necesara pentru a duce la indeplinire viitorul contract. Nivelul experientei similare pe fiecare lot este stabilit conform prevederilor art. 9 din HG 925/2006. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente(procese-verbale de receptie ? etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari. b. Informatii privind asocierea - Completare si prezentare formular ?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii ? este necesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca daca obligatiile contractuale vor fi indeplinite de catre un grup de operatori economici. Asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare-certificat ISO 9001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20794 din 26.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2013 12:00
Locul: SEDIUL DIRECTIEI SILVICE VASLUI, str. Veteran Turcanu , nr.61 Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu delegatie semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte admisibile castigatoare clasate pe primul loc, cu acelasi pret, se vor notifica candidatii care au facut aceste oferte pentru a depune oferte noi in plic in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii comunicarii .Completare si prezentare formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? ? solicitat numai in cazul subcontractarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia silvica Vaslui- compartimentul juridic
Adresa postala: str. Veteran Turcanu, nr. 61 , Localitatea: Vaslui , Cod postal: 730036 , Romania , Tel.+40 0235361437 , Email: [email protected] , Fax: +40 0235361437 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Localitatea: vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Tel. +40 235361437, Email: [email protected], Fax: +40 235361437, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2013 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer