Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare table scolare si articole si echipamente de sport


Anunt de participare numarul 31562/07.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUP SCOLAR AGROMONTAN-TESILA
Adresa postala: TESILA, STRADA PRINCIPALA, 377, Localitatea: Valea Doftanei, Cod postal: 107640, Romania, Punct(e) de contact: BATU VASILE, Tel.0244 365166, Email: [email protected], Fax: 0244 365430
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare table scolare si articole si echipamente de sport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: GRUP SCOLAR AGROMONTAN TESILA, Valea Doftanei, str. Principala Nr. 377, jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare table scolare si articole si echipamente de sport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36621000-0 - Table (Rev.1)
36400000-5-Articole si echipament de sport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 table scolare, conform caietului de sarcini
LOT 2 articole si echipamente de sport, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: Lot 1: intre 31.000 si32.015 lei, Lot 2: intre 55.000 si 56.220 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 86, 000 si 88, 235RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplim. cant. se vor face prin act aditional in limita bugetului 2007
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare Lot 1 600 lei, lot 2 1.100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare sau asociere (cu obligatia de legalizare ulterior) pentru depunere de oferte comune conform art. 44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligiblitatea Formular 12 A
2. Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181. Formular 12 B3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat siCertificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, in original sau copie legalizata
4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, in original sau copie legalizata
5. Documente care dovedesc forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
6. Copie certificat de inregistrare emis de Registrul Comertului.
7. Formular 12 C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. copia bilantului contabil aferent anului 2006, inregistrat si vizat de organele competente
2. declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani si a mediei cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Formular Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul trebuie sa aiba bilant pozitiv (active circulante nete > 0) pe 2006 profitul net contabil conform ultimului bilant anual auditat trebuie sa fie pozitiv2. Ofertantul trebuie sa indeplineasca cerinta minima de calificare de a aveo o cifra medie anuala pe ultimii 3 ani de 96.000 lei pentru ofertantul Lotului 1 si de 168.000 lei pentru ofertantul Lotului 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani -Formularul 12 D
2. Formularul Experienta similara
3. Formular 12 G
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. realizare in ultimii 3 ani a unei livrari de aceeasi natura si complexitate cu livrarea supusa procedurii de licitatie, in valoare minima de 9.600 lei pentru ofertantul lotului 1 si de minim 16.800 lei pentru ofertantul Lotului 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1846/07.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Gr Sc Agromontan Tesila, Valea Doftanei, jud. Prahova sau in contul RO90TREZ52224650220XXXXX deschis la Trezoreria Campina
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 12:00
Locul: Grup Scolar Agromontan Tesila, str. Principala Nr. 377, Valea Doftanei, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti desemnati de organismele abilitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravopoleus Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: Str. Emile Zola Nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244 522.445, Email: [email protected], Fax: 0244 522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a unui act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
GRUP SCOLAR AGROMONTAN TESILA
Adresa postala: Valea Doftanei, str. Principala Nr. 377, jud. Prahova, Localitatea: Tesila, Cod postal: 107640, Romania, Tel.0244/365166, Email: [email protected], Fax: 0244/365430
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 17:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer