Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare tehnica de calcul


Anunt de participare numarul 46611/14.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Serviciile Societatii Informationale
Adresa postala: STR. ITALIANA NR. 22, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Furtuna, Tel.3032991, Email: [email protected], Fax: 3032992, Adresa internet (URL): www.assi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante mentionat in sectiunea I.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tehnica de calcul in cantitatile si cu specificatiile tehnice prevazute in Caietul de sarcini parte integranta a Documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt. Achizitie pe loturi dupa cum urmeaza: Lot 1: Sisteme desktop si Laptop 30 buc. Desktop si 10 buc Laptop;
Lot 2: Imprimante 7 buc. Imprimante si multifunctionale diverse;Lot 3: Accesorii - conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213200-7 - Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30230000-0-Hardware pentru computere (Rev.1)
30231100-8-Computere (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tehnica de calcul in cantitatile si cu specificatiile tehnice prevazute in Caietul de sarcini parte integranta a Documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt. Achizitie pe loturi dupa cum urmeaza: Lot 1: Sisteme desktop si Laptop 30 buc. Desktop si 10 buc Laptop;
Lot 2: Imprimante 7 buc. Imprimante si multifunctionale diverse;Lot 3: Accesorii - conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 234, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.participare astfel: lot 1:800 Euro;lot 2:100 Euro;lot 3:150 Euro.Gar.buna executie 5% din val.contr.achiz.publica.Gar.se constit.prin scrisoare de gar.bancara cf.prev.din Doc.de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul ASSI pt.anul 2008. Contractul de achizitie va fi incheiat in lei pt.furnizori din Romania sau in Euro pt.furnizori din afara Romaniei. Plata in cel mult 15 zile lucratoare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Inf. ref. la licitatia electronica prev.la Cap. IV sect. 3 din OUG 34/2006 si la Cap. III din OUG 925/2006sunt prez.in Sect.III.2 a Doc.de atribuire atasata prez.anunt si accesibila nerestrictionat
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S32-043705 din 15.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentatia de atribuire este accesibila nerestrictionat in SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2008 10:00
Locul: Sediul ASSI din str. Italiana nr. 22, sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise care va preciza datele de identificare ale reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Informatii referitoare la modul de constituire a garantiei de participare, a garantiei de buna executie precum si la modul de desfasurare a Licitatiei electronice se gasesc in Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt si accesibila nerestrictionat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.(021) 3104641, Email: [email protected], Fax: (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Achizitii Publice si Acte Interne
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel.+40 21 3032.991, Email: [email protected], Fax: +40 21 3032.992, Adresa internet (URL): www.assi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer