Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare tevi din otel


Anunt de participare (utilitati) numarul 138572/03.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 254506151, In atentia: Pan Armand, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare tevi din otel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: EM Livezeni? sucursala a CNH SA Petrosani
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare tevi din otel fara sudura, laminate la cald, utilizate in subteran la alimentare cu apa potabila si industriala, evacuare apa de mina si tevi din otel de inalta presiune pentru transportul agentului hidraulic spre si dinspre abataje
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1-400 buc. tevi otel Ø57*4*4000; Lot2-205 buc. tevi otel Ø76*5*4000; Lot3-200 buc. tevi otel Ø108*5*4000; Lot4-140 buc. tevi otel inalta presiune Ø34*5*4000; Lot5 -40 buc. tevi otel inalta presiune Ø42*5*4000.
Valoarea estimata fara TVA: 233, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este: Lot 1 ? 1312 lei;Lot 2 ? 918 lei;Lot 3 ? 1656 lei;Lot 4 ? 559 lei;Lot 5 ? 215 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorModalitati de constituire: a)virament bancar, in contul nr. RO66RNCB0165020174910023 BCR Petrosanib)instrument de garantare, emis cf.legii de o soc.bancara sau de asigurari, in original.Daca documentul este emis de o banca sau o soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata.(formular 1?model de scrisoare de garantie de participare); c)in numerar, prin depunere la casieria CNH SA.pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare.Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovadaconstituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei. Daca un operator economic depune contestatie pentru lotul 1 sau lotul 3 de tevi din otel si CNSC o respinge ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare/lot a contestatorului, potrivit prev.art. 278.1 alin.1 lit.a din OUG nr. 34/2006, urmatoarele sume: pentru lotul 1:656 lei; pentru lotul 3:828 lei. Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.( formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie )b)in numerar, prin depunere la casieria CNH SA, daca garantia de buna executie este redusa ca valoare;c)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006modificat prin HG 1045/2011pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie.Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratieprivind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 - secompleteaza conform formularului 2. Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 - se completeaza conform formularului 3.1.a.
(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat)
Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.1.b., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si ddin OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1din OUG 34/2006 - se completeaza conform formularului 3.2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt:
1.Director General ? Ing. Dragoi Nicolae
2.Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian
3.Director Economic ? Ec. Popescu Verginica
4.Director Comercial ? Dr.Ing. Suciu Adrian
5.Ing.Sef Electromecanic ? Ing. Popescu Alexandru
6.Sef Serv. F.C.I.T. ? Ec. Palanceanu Carmen
7.Sef Serv. Achizitii Publice Marketing Desfacere ? Ing. Utu Victor8.Sef Serv. METMI ? Ing. Teslici Florin
Vizeaza: Serv. L.C.Juridic al CNH SA
Intocmeste: Serv.Achizitii Publice Marketing Desf.Bugetul autoritatii contractante ? CNH SA necesar finantarii contractelor de achizitie publica este aprobat prin H.G. nr. 99/2012.
Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1din OUG 34/2006.
Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator sau de subcontractanti - daca este cazul.
4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, se completeaza conform formularului 4.
5.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie -se completeaza conform formularului 5.Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.
In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara (III.2.2)si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza conform formularului 6. Pentru persoane juridice si fizice romane:
1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", certificat emis cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Pentru persoane juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - - in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2011
Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm incheiat in forma autentica ? daca e cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati
2. Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate, insotite si de acordurile de subcontractare ? daca e cazul
Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm incheiat in forma autentica ? daca e cazul
1. Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operat.econ.inregistrati in SEAP, cf.prev.art.6 alin.2 din HG nr.1660/2006, carora li s-au transmis invitatii de particip.electronice in SEAP, cf.prev.art.165 alin.2 din OUG 34/2006, vor prezenta preturi noi in SEAP pentru fiecare lot de tevi.Invitatia electronica va preciza data si ora de start a licitatiei electronice/lot, care nu poate fi mai devreme de 2 zile lucratoare de la data la care se transmit invitatiile electronice.Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1 runda/lot. Durata unei runde: 1 zi/lot. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea ofertei/lot fara TVA. Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit : DA. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA. Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului : DA. Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie : DA. Pas minim de licitatie :0, 1% din valoarea estimata/lot.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele prezentate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2012 10:00
Locul: sediul Companiei Nationale a Huilei SA din localitatea Petrosani, str. Timisoara nr. 2, jud. Hd
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modif/retrage ofertele, cu cond.ca solicitarea sa fie primita de autorit. contract.inaintea expirarii termen limita primire oferte.Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modif.au fost inregistrate de autorit.contract.pana la data si ora limita pentru primire ofertelor.Plicul cu modif., atasat ofertei, se va marca pe exterior cu inscriptia "MODIFICARI". Eventualele obiectiuni la proiectul de contract al D.A. se depun odata cu oferta.Nu se accepta modif.ale ofertei sau obiectiuni la proiectul de contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor.Fara a afecta posibilitatea op.econ.de a depune oferta pe mai multe loturi, ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei la care este ofertant asociat. Daca dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru demons.indeplinirii criteriilor de calif., ofertantul poate uza de prev.art.11 alin.4 din HG nr.925/2006.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certif./docum. edif. ce confirma indeplinirea cerintelor de calif. cf.prev.art.11 alin.5 din HG nr. 925/2006 (se completeaza cf formular 11 si anexa sa).Ptr.vizualizare D.A. incarcata in SEAP, op.ec.trebuie sa aiba un program adecvat, disponibil gratuit pe site-ul furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul legislatie, contencios, juridic al CNH SA
Adresa postala: Compania Nationala a Huilei SA , str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2012 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer