Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE TICHETE DE MASA


Anunt de participare numarul 6189/19.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURES
Adresa postala: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540116, Romania, Punct(e) de contact: ANDREA BARABAS, Tel.0265-210878, Email: [email protected], Fax: 0265-210878
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE TICHETE DE MASA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL SAJ MURES STR.SECUILOR MARTIRI NR.16 TG .MURES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IMPRIMARE PERSONALIZARE SI FURNIZARE A TICHETELOR DE MASA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22867000-5 - Tichete de masa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
48000 BUCATI
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
CANTITATEA POATE FI MODIFICATA IN FUNCTIE DE EVOLUTIA RESURSELOR UMANE SI ZILELE EFECTIV LUCRATE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 3500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE EFECTUEAZA PRIN VIRAMENT DIN VENITURI PROPRII REALIZATE PRIN SISTEMUL DE ASIGURARI SOCIALE DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI AU OBLIGATIA DE A SI LEGALIZA FORMA ASOCIATIVA PRINT UN CONTRACT SCRIS CARE VA FI PREZENTAT AUTORITATII CONTRACTANTE IN VEDEREA SEMNARII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DOCUMENTE ELIBERATE DE AUTORITATI COMPETENTE PRIVIND INREGISTRAREA SI AUTORIZAREA;CERTIFICATE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR ;DECLARATIA PE PROPRIA RASPUNDERE CA NU SE INCADREAZA IN UNA DINTRE SITUATIILE PREVAZUTE LA ART 180 SI 181 DIN OU 34/2006 INCLUSIV DOCUMENTE EDIFICATOARE CUM AR FI CERTIFICATE , CAZIERE JUDICIARE SAU ALTE DOCUMENTE ELIBERATE DE AUTORITATIILE COMPETENTE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI DIN ULTIMII TREI ANI SA FIE DE CEL PUTIN DE TREI ORI MAI MARE DECAT VALOAREA CONTRACTULUI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA PRIVIND LISTA PRINCIPALILOR BENEFICIARI DIN ULTIMII TREI ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: DEPUNERE DE NUMERAR LA CASIERIE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 10:00
Locul: SEDIUL SAJ MURES STR SECUILOR MARTIRI NR 16 TG MURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR SI REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B DUL DINICU GOLESCU NR 38 SECTOR1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR JUSTITIEI NR 1, Localitatea: TG MURES, Cod postal: 540069, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURES
Adresa postala: STR SECUILOR MARTIRI NR.16, Localitatea: TG MURES, Cod postal: 540116, Romania, Tel.0265-210878, Email: [email protected], Fax: 0265-210878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2007 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer