Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare transpondere mobile si portabile+


Anunt de participare (utilitati) numarul 94275/16.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN SENDREA, Tel.0236460016, INT. 300, Email: [email protected], Fax: 0236460847, Adresa internet (URL): www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de furnizare transpondere mobile si portabile+
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform specificatiilor din caietul de sarcini
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie echipamente de navigatie pentru echiparea navelor fluviale care utilizeaza caile navigabile interioare admministrate de autoritatile romanesti conform standardului Tracking and Tracing RIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34933000-6 - Echipament de navigatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie echipamente de navigatie pentru echiparea navelor fluviale respectiv 250 bucati transpondere AIS Inland mobile si 20 bucati transpondere AIS portabile
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 12000 euro si garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fata TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul IRIS II al Uniunii Europene si Bugetul de Stat- Fondul National
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, pentru persoane juridice romane Certificat constatator, detaliat, eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului, privind datele de identificare a societatii, filiale, sucursale, puncte de lucru, administratori., imputerniciti, asociati / actionari, obiect de activit. (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc.-original sau copie legalizata;
Cazier judiciar pentru administrator/administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru pers. imputernicita (unde este cazul, Cazier judiciar al companiei ( pentru statele unde e aplicabil)., persoane fizice romane Autorizatie de functionare / altele echivalente., persoane fizice/juridice straine Adresa de la Instanta Competenta/ Curtea Districtuala/ Agentie guvernamentala unde isi are sediul compania/ sucursala sau echiva. din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/ faliment/etc.Cazier judiciar pentru administrator/administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatatator precum si pentru persoana imputernicita.Cazier judiciar al companiei ( pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formularul 3Ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii uneicifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 2.000.000 euro. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede in euro vor utiliza rata de schimb data de catre Banca Centrala Europeana, din luna in care are loc deschiderea ofertelor.
Rata lunara de schimb poate fi vizualizata accesand website-ulhttp: //ec.europa.eu/budget/inforeuro/index.cfmfuseaction=home&Language=en
2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare [2006, 2007, 2008], vizate si inregistrate de organele competente .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Experienta similara
Ofertantul are obligatia de a face dovada incheierii si finalizarii in ultimii 3 ani amaxim 3 contracte al carui obiect a fost furnizareade echipamente similare de navigatie cod CPV 34933000-6, a caror valoare prin cumul sa fieegala sau mai mare decat 120.000 euro, prezentand in acest scop fisa de informatii privind experienta similara Formularul 4;recomandarea beneficiarului Formularul 5 copia contractului respectiv;
- procesul verbal de receptie care va contine obligatoriu date referitoare la beneficiarul, tipul bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat livrarea.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede in euro vor utiliza rata de schimb data de catre Banca Centrala Europeana, din luna in care are loc deschiderea ofertelor.
Rata lunara de schimb poate fi vizualizata accesand website-ulhttp: //ec.europa.eu/budget/inforeuro/index.cfmfuseaction=home&Language=en
Mentiune: In situatia in care, din motive de confidentialitate ofertantul nu poate prezenta copiacontractului/contractelor solicitate mai sus acesta va prezenta o lista cu cele mai importante furnizari de produsesimilare dinultimii 3 ani, conform Formularului 6.
Pentru contractul/contractele din lista prin care se face dovada indeplinirii cerintei solicitate, se va prezenta si:
- fisa de informatii privind experienta similara Formularul 4;
- recomandarea beneficiarului Formularul 5;
- procesul verbal de receptie care va contine obligatoriu date referitoare la beneficiarul, tipul bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat livrarea.
2. Declaratie privind dotarile tehnice Formularul 7
3. Ofertantultrebuie sa detina certificare emisa de ANR sau de o autoritate de navigatie corespondenta pentru activitatea de instalare.
4.Prezentarea cerificatului ISO 9001 sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.05.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 12:00
Locul: la sediul AFDJ Galati, strada Portului nr.32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare , reprezentantii ofertantilor si dupa caz observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul IRIS II al Uniunii Europene
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire poate fi accesata elecronic in SEAP la adresa wwww.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021 310442
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: strada Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460027, Email: [email protected], Fax: 0236460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A . A.F.D.J. Galati, Serviciul Achizitii
Adresa postala: strada Portului nr.32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Tel.0236 460016, Fax: 0236 460847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2010 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer