Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare truse diagnosticare


Anunt de participare (utilitati) numarul 121377/19.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala:  Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Punct(e) de contact:  LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250 733601;+40 250 733602 int.365;366;367, Email:  [email protected], Fax:  +40 0250 732890, Adresa internet (URL):  http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala ce desf. activit. relevante in domeniul energie
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Achizitionare in leasing financiar instalatii de desprafuire electrica pentruCazanele nr. 5si 6 din CET GOVORA, in vederea cresterii performantelor de desprafuire la max. 48mg/Nm3 la iesirea din electrofiltrecu instalare si punere in functiune?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul se realizeaza in doua Etape : - Etapa 1 : Realizarea si livrarea electrofiltrelor nr.1 din partea stinga a cazanelor, instalatiile electrice aferente si canalele de gaze de ardere aferente, in timp ce cazanele sunt disponibile pentru functionarea la sarcina 55% cu electrofiltrelenr. 2 existente.
Durata acestei etape este de 170 zile de la semnarea contractului.Etapa 1 incepe imediat dupa semnarea contractului- Etapa 2 : Realizarea si livrarea electrofiltrelor nr.2 din partea dreapta a cazanelor nr. 5 si 6, in timp ce cazanele sunt disponibile pentru functionarea la sarcina 55% cu electrofiltrelenr. 1 realizate la Etapa 1.
Etapa 2 incepe imediat dupa terminarea etapei 1, adica dupa punerea in functiune acazanelor nr. 5 si 6cu electrofiltrele nr. 1 instalate
Durata acestei etape, inclusiv probele de garantie este de 120 zile de la primirea ordinului deincepere a lucrarilor corespunzatoare Etapei 2.- Termenul de livrare si punere in functiune a instalatiilor: 290 zile- Durata de rambursare a leasingului ? 3 ani de la punerea in functiune a instalatiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42000000-6 - Echipamente industriale (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instalatiile de desprafuire electrica pentru Cazanele nr. 5 si 6 vor include si:
Procurareechipamente si subansamble noi necesare realizarii instalatiilor pepartea electrica si mecanica (cu asigurarea pieselor de rezerva pentru o durata de 2 ani de functionare) si reabilitarea in uzina a componentelor instalatiei interioare care necesita acest lucru.Obiectul contractul de furnizare in leasing va mai cuprinde si- proiectarea instalatiilor (furnizorul va asigura ingineria tehnologica si proiectarea instalatiilor)-executie lucrari de adaptari la carcasa, uzinare componente pentru instalatia interioara.-executie lucrari de montaj mecanic si electric necesare realizarii instalatiilor pentrurealizarea unei concentratii de praf la iesirea din electrofiltre de 48 mg/Nm3 .
-probe si masuratori, Punere in Functiune Instalatie ( PIF) la parametrii solicitati
Valoarea estimata fara TVA: 8, 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
290 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 170.000 Euro sau echivalent in RON la curs BNR din 10.06.2011. Garantie de Buna Executie 10 % din valoarea contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare in sistem leasing. Durata de rambursare a leasingului3(trei) ani de la punerea in functiune a Instalatiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-neincadrarea in Art, 180; Art.181 din OUG 34/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in Art 69^1;
-Certificat de participare cu oferta idendependenta;
-Documente de inregistrare: Certificat constatator emis de ORC; Certificat de inregistrare/Documente/atestate/ autorizari specifice pentru desfasurarea activitatii solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale;
-Scrisori de bonitate;
-Bilant contabil la 31.12.2010;
-Declatie privind Cifra medie de afaceri in domeniul leasingului financiar pe ultimii 3 (tre) ani 2008;2009;2010. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2008;2009 si 2010 ) sa fie cel putin 8.900.000 Euro sau echivalent in RON .Conversia EURO/RON se va realiza la cursul stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru ultima zi a anului respectiv( mentionate in Fisa de date)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au livrat si pus in functiune, in ultimii3 ani Instalatii de desprafuire electrofiltre la cazane cu o capacitate mai mare de 400 t/h functionand pe carbune , cu obtinerea concentratiei de pulberi la iesirea din electrofiltre de maxim48 mg/Nmc (6% O2analiza uscata) . In dovedirea cerintei se va prezenta cel putin un contract prin care s-a realizat furnizarea echipamentului , proiectarea, instalarea, punerea in functiune cu proces verbal de receptie, insotit de certificare de buna executie/ recomandare, valori, perioada si locul executiei, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiarul Instalatiei, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
-Informatii asupra personalului de conducere sipersonalului de specialitate si management proiectreferitoare lapregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ;
-Informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractati si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi ;
-Informatii privind dotarile tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
-Dovada existentei unui Sistem de management al calitatii implementat si certificat de catre un organism recunoscut (SR ISO 9001 si /sau alte certificate echivalente) pentru activitati de leasing financiar
si pentru furnizare produse similarecelor ofertate;
-Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului,
-Declaratie privind masurile de management al sanatatii si securitatii ocupationale , protectie a muncii, PSIpe toata durata de indeplinire a contractului.
-Informatii privind asociatii (Acord de asociere).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2011 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante Ramnicu Valcea , Strada Industriilor Nr.1-Sala Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor cu imputernicire scrisa si documente de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic de 3(trei), autoritatea contractanta are dreptul: a) fie de a anula procedura de negocierea cu publicarea prealabila a unui anunt de participare ;b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidaticare indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DESOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 31046 41, Email:  [email protected], Fax:  021 31046 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC AUTORITATE CONTRACTANTA
Adresa postala:  Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea:  RAMNICU VALCEA, Cod postal:  240050, Romania, Tel. 0250 733601 INT. 258, Fax:  0250 733603
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2011 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer