Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE TRUSE SI KITURI DE DIAGNOSTIC


Anunt de participare numarul 137812/31.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Adresa postala: P-ta Marasti, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400906, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marcela Moldovanu, Tel. +40 0264445729, Email: [email protected], Fax: +40 0264447997, Adresa internet (URL): www.dsv-cluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE TRUSE SI KITURI DE DIAGNOSTIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL DSVSA CLUJ
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE PRODUSE CONF SPECIFICATIILOR TEHNICE DIN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141625-7 - Truse de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 TRUSE API -VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 - 27174.61 LEI
LOTUL 2 TRUSE VIDAS SI KIT NUMARARE AUTOMATA -VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 139187.91 LEI
LOTUL 3 KIT ELISA DET SPECIE DIN CARNE SI FAINURI - VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012-6675, 00 LEI
LOTUL 4 TRUSA DIAGNOSTIC LEB ELISA-VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 -6500.00 LEI
LOTUL 5 TRUSA DIAGNOSTIC ELISA IBR -VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 -1430.00 LEI
LOTUL 6 TRUSA DIAGNOSTIC EELISA BVD-MD -VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 - 1800 LEI
LOTUL 7 KIT EXTRACTIE A ADN DE SOIA;KIT DET PROCENT PROTEINA VEGETALA DIN SOIA - VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 - 6404 LEI;
LOTUL 8 TRUSA ELISA PT DIAG PARATUBERCULOZEI BOVINE, OVINE, CAPRINE SI TRUSA CONFIRMARE PARATUBERCULOZA VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 - 6000 LEI
LOTUL 9 TRUSA DIAGNOSTIC PPC - VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 -50400.00LOTUL 10 TRUSA DIAG.BLUE TONGUE - VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 - 5565 LEI
LOTUL 11 KIT DE EXTRACTIE, KIT AMPLIF IN PPC SI INFLUENTA AVIARA -VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 - 7500 LEI
LOTUL 12 KIT ELISA DET AFLATOXINEI B1 ETC - VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 - 22630 LEI;
LOTUL 13 KIT ELISA DET OCHRATOXINEI A ETC -VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 - 28086.00 LEI;
LOTUL 14 KIT ELISA PT DET ALERGENILOR DE SEMINTE DE SUSAN -VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 - 10380.00 LEI;
LOTUL 15 TRUSA ELISA PT DIAG INDIRECT AL BRUCELOZEI SCREENING BOVINE PE PROBE -VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 - 1100 LEI
LOTUL 16 KIT COMPLET PT ANALIZOR DE HEMATOLOGIE TIP MS 9-5 -VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 -5000.00 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 325, 832.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE EXPRIMAT IN LEI ESTE: LOTUL 1- 271.74 LEI;LOTUL 2- 1391.88 LEI;LOTUL 3 - 66.75 LEI;LOTUL 4- 65LEI;LOTUL 5 - 14.30 lei;LOTUL 6- 18 LEI;LOTUL 7 -64.04 LEI;LOTUL 8- 60;LOTUL 9 -504 LEI;LOTUL 10-55.65 LEI;LOTUL 11- 75 LEI;LOTUL 12-226.30;LOTUL 13-280.86 LEI;LOTUL14 - 103.80 LEI;LOTUL 15-11LEI; LOTUL 16- 50 LEI ;GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE CONF.ART 86 DIN HG 925/2006.VALABILITATEA GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE MIN 90 ZILE DE LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.GARANTIA DE PARTICIPARE SE POATE CONSTITUI ATAT PRIN VIRAMENT BANCAR IN CONTUL AUTORITATII CONTRACTANTE, COD FISCAL 4288390, CONT RO97TREZ2165005XXX006892, DESCHIS LA TREZORERIA CLUJ CAT SI PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CONF HG 925/2006, ART 86/, VALABIL PE TOETA DURATA DE VALABILITATE A OFERTEI(90DE ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR).GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA PREZENTA IN ORIGINAL.GARANTIA DE PARTICIPARE, ATUNCI CAND SE CONSTITUIE PRIN OP, SE DEPUNE ASTFEL INCAT SA SE REGASEASCA IN CONTUL DSVSA CLUJ LA DATA SI ORA LIMITASTABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.NEPREZENTAREA LA DATA STABILITA A GARANTIEI DE PARTICIPARE ATRAGE DUPA SINE RESPINGEREA OFERTEI.PT LOTUL 2 SE APLICA PREVEDERILE ART 278^1 DIN OUG 34/2006. 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI;MODUL DE CONSTITUIRE: a)SCRISOARE DE GARANTIEI BANCARA;b)ORDIN DE PLATA CU VIZA DE CONFIRMARE A BANCII EMITENTE IN CONTUL AUTORITATII CONTRACTANTE, COD FISCAL 4288390, CONT RO97TREZ2165005XXX006892, DESCHIS LA TREZORERIA CLUJ;c)ORICE ALTINSTRUMENT DE GARANTIE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANACARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI;d)RETINERI SUCCESIVE DIN FACTURILE INTRODUSE LA PLATA;RESTITUIREA GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE SE FACE IN CEL MULT 14 ZILE DE LA DATA INTOCMIRII PROCESULUI VERBAL DE RECEPTIE A PRODUSELOR CARE FAC OBIECTUL CONTRACTULUI SI/SAU DE LA PLATA FACTURII FINALE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI VENITURI PROPRII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea Formularul 12 A;2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Formularul 12B;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C;4. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 Formularul 13; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director executiv - dr. Duma Alexandru; director executiv adj - dr. Nagy Emeric; sef serviciu ec si adm - ec. Florian Adriana.;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor sociale (formulare tip eliberate din tara in care ofertantul este rezident) care sa ateste plata acestor impozite si taxe si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei pt care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmitrerea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatelor mai sus precizate in original/copie legalizata, in situatia in care acestea au fost depuse in copie "conform cu originalul".6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 28.Cerinte obligatorii pentru persoane juridice/fizice straine: vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara de origine (traducere legalizata). 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: reprezentantul legal al societatii; obiectul de activitate; faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice, condamnari ale ofertantului pentru fapte penale, punerea sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau de faliment, conf art 21 din Legea 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmitrerea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului mai sus precizat in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a fost depus in copie "conform cu originalul".Pentru persoane fizice/juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE
BILANTUL CONTABIL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor conf art 188 alin 1 lit d.
EXPERIENTA SIMILARA
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII(DACA ESTE CAZUL)
INFORMATII PRIVIND ASOCIATII(DACA ESTE CAZUL)
SISTEMUL/SISTEME DE ASIGURARE A CALITATII: ISO 9001/2001 SAU ECHIVALENT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
IN CAZURILE IN CARE PRETURILE OFERTATE SUNT EGALE, AUTORITATEA CONTRACTANTA ARE DREPTUL DE A SOLICITA OFERTANTILOR CARE AU AVUT CEL MAI MIC PRET, O NOUA PROPUNERE FINANACIARA IN PLIC INCHIS, CAZ IN CARE CONTRACTUL VA FI ATRIBUIT OFERTANTULUI A CARUI NOUA PROPUNERE FINANCIARA ARE PRETUL CEL MAI SCAZUT
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENELE DE EXERCITARE A CAI DE ATAC SUNT CELE PREVAZUTE LA ART.256^2 DIN OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC SI RESURSE UMANE
Adresa postala: STR.P-TA MARASTI NR.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400906, Romania, Tel. +40 264447997, Fax: +40 264447997
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer