Licitatie Publica - Contract de furnizare utilaj pentru degivrare/antigivrare aeronave
Anunt de participare (utilitati) numarul 129332/27.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala: str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte publice si investitii, Tel. 0269-253135, In atentia: NISTOR Maria, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0269-253131, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare utilaj pentru degivrare/antigivrare aeronave
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilajul ce urmeaza sa fie achizitionat va fi utilizat pentru degivrarea/antigivrarea aeronavelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34960000-4 - Echipament aeroportuar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona 1 (una) unitate de produs
Valoarea estimata fara TVA: 2, 058, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia part.: 41160 lei, Garantia buna executie: 10% din val. contractului (50% reducere pt. IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii Consiliul Judetean
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind eligibilitatea.
? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Certificate constatatoare privind plata obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, a obligatiilor fiscale accesorii, precum si a altor debite? Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta.
- Certificat emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (copie).
- Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (original sau copie conform cu originalul);
- Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (Certificat de inregistrare fiscala)(daca exista)(copie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani- Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat de autoritatile competente,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- O lista a pricipalelor produse livrate in ultimii 3 ani, continand valori, date de livrare, beneficiari;
- Experienta similara (formular anexat)
- In copie, cel putin 1 (unu) contract de furnizare de Utilaj pentru degivrare/antigivrare aeronave;
- Cel putin 1 (una) recomandare din partea beneficiarilor, cu referire la furnizarea de Utilaj pentru degivrare/antigivrare aeronave.- Certificat de autorizare emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana. Ofertantii romani care participa la procedura trebuie sa fie autorizati de Autoritatea Aeronautica Civila Romana ca agenti aeronautici civili autorizati pentru furnizarea de produse. Ofertantii externi trebuie sa fie acceptati de Autoritatea Aeronautica Civila Romana ca agenti aeronautici civili autorizati pentru furnizarea de produse, in conformitate cu Ordinul Ministrului Transporturilor si Infrastructurii nr. 479/2010.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
10%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 (una) runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 10:00
Locul: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportul International Sibiu
Adresa postala: str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Tel. 0269/253135, Email: [email protected], Fax: 0269/253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 09:03